افتتاح نمایشگاه عکس آثار منتخب مسابقه سوگواره در خرم آباد

خرم آباد ( پانا ) - نمایشگاه عکس آثار منتخب مسابقه ی سوگواره ، ویژه ی ماه محرم ، به همت کانون عکاسان سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری و مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد ، در نگارخانه ی شهید هژبر این مجتمع افتتاح شد .

کد مطلب: ۸۶۸۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نمایشگاه عکس آثار منتخب مسابقه سوگواره در خرم آباد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در بخشی از این مراسم با اشاره به آیین گل مالی در لرستان ، گفت : این آیین شاخصه ی بارز مراسمات محرم و عاشورا در لرستان است که از قدمتی دیرینه برخوردار می باشد .

حمید رضا حنان افزود : هنر بهترین و کامل ترین رسانه برای انتقال و ترویج فرهنگ عاشورایی در جامعه است و هنرمندانی که در آثار خود به موضوع عاشورا می پردازند در این فرایند نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند .

شاهین احمدی مدیر سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری خرم آباد نیز در بخشی از این مراسم ضمن تشکر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مجتمع فرهنگی هنری ارشاد ، گفت : این مسابقه عکاسی ویژه آیین گل مالی در خرم آباد و با هدف گرد آوری و تهیه گنجینه ای از آثار عکاسان استان در محرم سال جاری برگزار شد و آثار منتخب آن در این نمایشگاه در معرض دید قرار داده شده است .

لازم به ذکر است این نمایشگاه تا ١٥ آبان ماه در دو نوبت صبح و عصر طی ساعات ٩ تا ١٢ و ١٦ تا ١٩ در نگارخانه ی شهید هژبر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد دایر خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار