معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پروش آذربایجان غربی:

آرمان ها و الگوهای شهدا درس معنویت زندگی جوانان امروزی باید باشد

ارومیه (پانا)_ معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در مراسم یادواره شهدای دانش آموز و سالگرد شهادت شهیدحسین فهمیده گفت: باید آرمان ها و الگو های شهدا را در معنویت زندگی جوانان امروزی قرار دهیم.

کد مطلب: ۸۶۸۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد
آرمان ها و الگوهای شهدا درس معنویت زندگی جوانان امروزی باید باشد

مراسم یادبود و یادواره ۳۶۰۰ شهید دانش آموز و سالگرد شهادت شهید حسین فهمیده با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ، مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه و دیگر مسئولین در دبیرستان شاهد بهشت آیین شهدا ناحیه یک ارومیه برگزار شد.

قاسمی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پروش استان گفت: همه موظف هستیم با نکوداشت یاد شهدای دانش آموز، فرهنگ ایثار و شهادت را در ‌بین نسل جوان ترویج کنیم.

وی افزود: شهدای دانش آموز از شهدای کربلا درس و الگو گرفتند و با بصیرت و آگاهی راه خود را انتخاب کردند و ما نیز راه و رسم آنان را فراموش نخواهیم کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پروش استان نسبت به شناخت شهدا در بین دانش آموزان گفت: دانش آموزان می باید با شناخت ابعاد شخصیتی شهدای دانش آموز و حفظ تعلق خاطر به آنان ،در عرصه علمی، با قرآنی بودن و اخلاق خوب داشتن و ورود به معارف اسلامی به خودسازی پرداخته و خود را در پیشگاه شهدا مسئوول بدانند.

وی یادواره های شهدا را بهترین فرصت برای شناخت شهدا و راه شهدا دانست و افزود: امروزه باید انتظار ها ، دیدگاه ها و فرصت های مورد اشاره شهدا را در نظر داشته و آرمان ها و الگوهای شهدا را درس معنویت زندگی جوانان امروزی قرار دهیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گفت: بهترین شیوه زندگی را راه و رورش زندگی شهداست چون شهدا از منکر دوری و با حلال همراه و از حرام فاصله و خودشان را در برابر حق مسئول میدانستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار