سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری تاکید کرد؛

آمادگی دستگاههای متولی برای مقابله با سیلاب های احتمالی

قزوین (پانا) - سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین بر آمادگی دستگاههای متولی برای مقابله با سیلاب ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۶۸۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی دستگاههای متولی برای مقابله با سیلاب های احتمالی

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین ،قدرت اله مهدیخانی, سرپرست اداره کل مدیریت بحران استان از بند احداثی بر روی رودخانه خررود منطقه اسفرورین که سابقه خسارت سیل در منطقه را دارد . با همراهی مسئولین آب منطقه ای ، شهرداری و شورای شهر اسفرورین بازدید کرد.

وی در این بازدید در سخنانی اظهار داشت: استان قزوین به لحاظ موقعیت جغرافیایی،نوع و شدت بارشها و وجود رودخانه های فصلی متعدد، پتانسیل بالایی برای وقوع سیلاب و متعاقباً خسارتهای ناشی از آن دارد.

مهدیخانی گفت:از آنجایی که همواره پیشگیری مقدم بر مقابله بوده و این از اصول اولیه مدیریت بحران میباشد، کلیه دستگاههای متولی ملزم به اجرای تدابیر پیشگیرانه ، از جمله احداث دیواره و سیل بند، لایروبی به موقع رودخانه ها ،شناسایی نقاط حادثه خیز ، اطلاع رسانی و ....میباشند.

وی افزود جلسات و مکاتبات لازم در این خصوص با دستگاهها انجام گرفته و امید است با همکاری و تعامل ، در آینده شاهد تحمیل خسارات کمتری در حوزه بلایای طبیعی در سطح استان باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار