فرماندار شهرستان ری:

ایجاد چند دستگی در جامعه در راستای اهداف دشمن است

شهر ری (پانا) - صبحگاه پدافند غیر عامل با حضور فرماندار ویژه شهرستان ری و مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری در آموزشگاه شهید بهشتی برگزار ش .

کد مطلب: ۸۶۷۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد چند دستگی در جامعه در راستای اهداف دشمن است

در این جلسه جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به راهپیمایی عظیم میلیونی روز اربعین درشهرستان ری گفت: مردم ری میزبان هزاران عاشق و دلداده حسینی بودند که در قالب کاروانهای جاماندگان عزاداران اباعبدالله(ع) به مصداق حدیث شریف امام هادی(ع) که زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی را مساوی با زیارت حضرت سیدالشهدا بیان فرمودند آمدند وعزاداری کردند و شهر ری مرکز عشق به حسین (ع) بود.

جمالی پور با بیان این موضوع که جنگ نرم مخرب تر از جنگ با ادوات است گفت: پدافند غیر عامل یعنی چگونگی حفظ امکانات، ظرفیت ها، جامعه، فرهنگ، ایمان و باور مردم در مقابل تهدیدات دشمن .وی تخریب یکدیگر، ترویج دشمنی در جامعه، ایجاد چند دستگی و شعار دادن برعلیه هم را به عنوان آفتهایی نام برد که باید با پدافند غیر عامل با آن مبارزه نمود و اظهارداشت: نتیجه این اعمال بی اعتمادی است و وقتی بی اعتمادی شکل گرفت شاکله ی جامعه بر هم می خورد و دشمن بدون هزینه به اهداف خود دست خواهد یافت.

فرماندار شهرستان ری از دین به عنوان محورهمیشگی وحدت نام برد و گفت: حفاظت از دین بسیار مهم است . حق نداریم فرصتی را فراهم بیاوریم که با ابزارمذهب یکدیگر را طرد کنیم یا با ابزار دین در قالب سیاست علیه یکدیگر صف آرایی کنیم . وی خاطرنشان کرد دشمن امروز می خواهد با ایجاد چند دستگی در اعتقادات و باورهای مردم ، دین مردم را تضعیف کند و آن را که به عنوان یک محور وحدت و انسجام است به حاشیه براند . پس ضرورت دارد در موضوع دین به پدافند غیر عامل توجه کنیم . وی تصریح کرد : در یک جامعه همه می توانند مکمل هم باشند و هیچ کس برای دیگری تهدید نیست . همه باید بدانیم هیچ کشوری به سعادت نمی رسد مگر در سایه ی وحدت و انسجام و پذیرش اختلافات با یکدیگر .

لازم به توضیح است: این مراسم همزمان با هفته پدافند غیر عامل با حضور اعضای کمیته پدافند غیر عامل آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ری در مدرسه استعدادهای درخشان دوره دوم متوسطه شهید بهشتی برگزار شد تندیس بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل که توسط هنرجویان هنرستان مجتهده امین ناحیه 2 شهر ری طراحی و ساخته شده بود به فرماندار و رئیس شورای پدافند غیر عامل شهرستان ری اهدا گردید .

/خبرنگار:جواد تلطفی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار