سرپرست فرمانداری قرچک تاکید کرد:

ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم در رابطه بافرونشستن زمین درجنوب شرق استان تهران

قرچک (پانا) - سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: شورای شهر و شهرداری برای استقرار شعبه جمعیت هلال احمر در قرچک همکاری کنند.

کد مطلب: ۸۶۶۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت اتخاذ تمهیدات لازم در رابطه بافرونشستن زمین درجنوب شرق استان تهران

بهمن خطیبی درجلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان قرچک اظهار داشت:دستگاه‌های مرتبط با بحران مخصوصاً ادارات آب، برق، گاز، شهرداری و بخشداری باید هر نوع آمادگی را در زمان بحران داشته باشند.

وی درادامه تصریح کرد: با توجه به زلزله‌ای که سال گذشته در چندین شهرستان استان تهران رخ داد،مصوباتی در جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران به تصویب رسید، وبه تمام شهرستان‌های استان تهران نیزارسال شد.

خطیبی افزود: نکته اصلی که تأکید می‌شود بحث استقرار شعبه جمعیت هلال‌احمر در قرچک است که به نسبت جمعیت شهرستان نیازهای اولیه در بحث زلزله، سیل و بلاهای طبیعی بتواند ده درصد جمعیت شهرستان را تحت پوشش قرار دهد.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک تاکیدکرد: حداقل چندین سوله بحران برای اسکان‌های اولیه نیاز است و این جزء برنامه‌های شهرداری و بخشداری باشد .

خطیبی خاطر نشان کرد: با توجه به فرونشستن زمین در جنوب شرق استان تهران که یکی از معضلات زیست‌محیطی است، باید تمهیدات لازم برای دستگاه‌های مرتبط انجام شودو اداره آب منطقه‌ای که حفاظت از منابع زیرزمینی در بحث‌های فرونشست آب و فاضلاب را دارد، باید به جد پیگیر این امر مهم باشد.

/خبرنگار:سما شاهوار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار