رئیس اداره قرآن ، عترت و نماز آموزش و پرورش استان قزوین؛

15دارالقرآن در آموزش و پرورش استان قزوین فعالیت می کند

قزوین (پانا) - رئیس اداره قرآن ، عترت و نماز آموزش و پرورش استان قزوین گفت:دارالقرآن در آموزش و پرورش استان قزوین فعالیت می کند.

کد مطلب: ۸۶۶۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
15دارالقرآن در آموزش و پرورش استان قزوین فعالیت می کند

جلسه آموزشی توجیهی مدیران مراکز دارالقرآن های استان قزوین با هدف توجیه طرح نهضت ملی حفظ قرآن کریم با اولویت جزء 30 ، به همراه آموزش های مربوط به امور اداری و حسابداری این مراکز در محل سالن جلسات معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد.

محمود بنایی رئیس اداره قرآن ، عترت و نماز آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره اهمیت و جایگاه ویژه فعالان عرصه قرآنی ، برنامه های حوزه قرآن ، عترت و نماز آموزش و پرورش استان قزوین را تشریح نمود و تاکید کرد : اولویت حوزه قرآن ، عترت و نماز اجرای طرح حفظ جزء 30 قرآن کریم و استعداد یابی رشته های آوایی است

وی ادامه داد : طی سال تحصیلی جاری مسابقات قرآن ، عترت و نماز آموزش و پرورش استان قزوین با محوریت دارالقرآن ها برگزار می گردد که این امر با هدف کیفیت بخشی به فعالیت های قرآنی پیگیری می شود.

لازم به ذکرست هم اکنون 15مرکز دارالقرآن در سطح مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان قزوین فعالیت می نماید.

در ادامه جلسه نیز مسائل مربوط به امور اداری دارالقرآن ها از جمله امور ثبت نام ، تشکیل پرونده ، برنامه ریزی ، ارزیابی و نیروی انسانی توسط حمیدرضا گلچین معاون امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین ، بیان گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار