نمایش « حقیقت » روی صحنه تئاتر نیشابور

نیشابور (پانا )- نمایش « حقیقت» به نویسندگی هنرمند جوان نیشابوری در سالن پلاتو چکاوک نیشابور به روی صحنه رفت

کد مطلب: ۸۶۵۲۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نمایش « حقیقت » روی صحنه تئاتر نیشابور

مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهارکرد : در راستای اجرای عمومی تئاتر در سطح شهرستان نیشابور هنرمندان با ذوق و خوش قریحه ی تئاترپایتخت کتاب ایران آثاری در خورشان و فاخر را تولید و عرضه نمودندکه اقبال عمومی را در پی داشت تا گواه این مدعا باشد که هنر در کشور ونیشابور دارای جایگاه و شأن والایی است و نمایش « حقیقت» نیز از این آثار است که با حضور معاون استانداروفرماندار ، مشاور مدیرکل ورییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، رییس اداره بهزیستی ، واعضای شورای اسلامی شهر نیشابور به روی صحنه رفت.

حمید رضا آتشی گفت : نمایش« حقیقت» به نویسندگی مهدی حسن زاده و زهره احمدی وکارگردانی هادی سکاکی هنرمند جوان نیشابوری و بازیگری هنرمندان صاحب نام تاتر نیشابور:یلدا دهجوریان ، رضاخشو ،سمانه قنبری ، تیارا خرمدل، ابوالفضل مجدی ، زینب محمدآوی ،طراح پوستر: محمود محروقی ،موسیقی: سهیل قربانی،انتخاب موزیک وافکت:علی محمدیان و گریم :الهه سلامی ، محمد حجتی و عوامل اجرایی : گلاره امیری عسکری، عاطفه صفایی ، اکرم گرمابی ، حمید پنجه باشی، محمد شادمهری در نیشابوربه روی صحنه رفت.

وی به داستان این نمایش اشاره وخاطرنشان کرد : نمایش « حقیقت »داستانی در خصوص اتفاق های روز عاشورا می باشد که در این داستان نویسنده وکارگردان به محاکمه عناصر اصلی طبیعت می پردازند .

آتشی یادآورشد: نمایش « حقیقت » نمایشی است که توسط هادی سکاکی که درکارنامه خود اجرای نمایش های بازی در سکوت ،ضلع سوم و... را داردکه در پایتخت کتاب ایران د ر شهر نیشابور روی صحنه رفته است.

مسئول هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد : نمایش « حقیقت» به نویسندگی مهدی حسن زاده و زهره احمدی و وکارگردانی هادی سکاکی هنرمند جوان تا 4آبان97 از ساعت 19 بعد ازظهر در پلاتو چکاوک واقع در خیابان منوچهری شمالی 3 نیشابور ویژه عموم هنرمندان ومردم فرهنگ و هنر دوست نیشابوری به روی صحنه می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار