مدیران موفق دستگاه‌های عمرانی استان بوشهر در دهه فجر به مردم معرفی و تقدیر می‌شوند

بوشهر(پانا) - معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: مدیران موفق دستگاه‌های عمرانی استان در دهه فجر به مردم معرفی و مورد تقدیر مدیریت ارشد استان نیز قرار می‌گیرند.

کد مطلب: ۸۶۲۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیران موفق دستگاه‌های عمرانی استان بوشهر در دهه فجر به مردم معرفی و تقدیر می‌شوند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، در آغاز دور سوم سفرهای شهرستانی استاندار بوشهر در شهرستان کنگان، استاندار بوشهر به همراه معاون عمرانی استاندار و نماینده مردم جنوب استان در مجلس و مدیران ذیربط از پروژه‌های مهم عمرانی در شهرستان کنگان بازدید کردند.

در این آیین شهروندان کنگانی شاهد شروع عملیات اجرایی و کلنگ زنی چند طرح مهم عمرانی بودند.

مهرداد ستوده معاون عمرانی استاندار بوشهر در حاشیه این بازدیدها اظهار داشت: عدم تکمیل به موقع پروژه‌های عمرانی موجب یاس و ناامیدی مردم می‌شود و از همه توان و ظرفیت موجود برای تکمیل پروژه‌ها در حداقل زمان ممکن بهره می‌بریم.

همچنین در پایان بازدید از پروژه‌ها، نشست ستاد خدمات سفر به ریاست مهرداد ستوده معاون عمرانی استاندار با حضور سکینه الماسی نماینده شهرستان‌های جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری، مدیر کل دفتر شهری استانداری و شهرداران و روسای شهرداران ساحلی حوزه جنوب استان در شهرداری کنگان برگزار شد.

معاون عمرانی استاندار در این نشست با تاکید بر اهمیت گردشگری در مناطق ساحلی اظهار داشت: توسعه گردشگری از اولویت‌های اساسی در استان بویژه در مناطق ساحلی است.

مهرداد ستوده افزود: تمام شهرها و روستاهای هدف گردشگری باید نسبت به معرفی جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود اهتمام ورزند و از طریق رسانه ملی و سایر رسانه‌ها و فضای مجازی باید در این زمینه اقدام کنند تا مردم سایر نقاط کشور با این ظرفیت‌ها آشنا شوند.

وی یادآور شد: در جنوب استان، علاوه بر ظرفیت‌های گردشگری دریایی، گردشگری صنعتی نیز وجود دارد که باید ضمن معرفی این ظرفیت، نسبت به جذب گردشگران داخلی و خارجی اهتمام ورزیم و شهرداران نباید در این راستا هیچ فرصتی را هدر دهند.

ستوده تاکید کرد: در زمینه گردشگری دریایی و گردشگری صنعتی باید بستر را فراهم و مسیر را مشخص کنیم تا به اهداف مورد نظر برسیم.

معاون عمرانی استاندار بوشهر بیان کرد: از هفته جاری جلسات کنترل پروژه‌های عمرانی در استانداری و همچنین در دستگاه‌های مرتبط برگزار می‌شود و پروژه‌های هدفگذاری شده برای افتتاح در دهه فجر(چهلمین سال پیروزی انقلاب) به صورت مستمر مورد بازدید کارشناسان حوزه معاونت عمرانی استانداری قرار می‌گیرند.

ستوده تصریح کرد: با ارزیابی دقیق و علمی مبتنی بر واقعیت، مدیران موفق دستگاه‌های عمرانی استان در دهه فجر به مردم معرفی و مورد تقدیر مدیریت ارشد استان نیز قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار