مدیر کل آموزش و پرورش فارس در جمع مدیران برتر مدارس استان تاکید کرد:

تاثیر آموزش مدیران و تربیت مدیر موفق در تغییر نگرش دانش آموزان

مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: موفقیت آموزش و پرورش جز با مدیران موفق در مدراس محقق نمی شود و این مدیران به عنوان رهبر آموزشی می توانند در امر آموزش و پرورش اثر گذار باشند.

کد مطلب: ۵۹۱۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، حمید رضا آذری، مدیر کل آموزش و پرورش فارس در آیین تقدیر از مدیران برتر مدارس استان فارس در زمینه عملکرد تحصیلی و طرح تعالی مدیریت گفت: تنها راه ایجاد تحول، آموزش است و همه ما نیاز به آموزش داریم.

آذری با تاکید بر اینکه نوع آموزش ما باید متناسب با نیاز جامعه باشد تصریح کرد: برای تغییر رفتار دانش آموزان ابتدا باید نگرش آنها را تغییر دهیم و برای این مهم نیازمند آموزش هستیم.

حمید رضا آذری با بیان اینکه باید سرمایه های انسانی را قدر دانست؛ افزود: بیشترین نیاز به آموزش را مدیران و به ویژه مدیران منابع انسانی دارند.

وی با اشاره به اجرای طرح تعالی مدیریت در مدراس فارس ابراز داشت: انتخاب و نگه داشت مدیران موفق مهم است، چرا که آموزش و پرورش جز با مدیران موفق مدراس توفیقی نخواهد شد و این مدیران به عنوان رهبر آموزشی می توانند در امر آموزش و پرورش اثر گذار باشند.

گفتنی است در سال تحصیلی جاری 1013 واحد آموزشی از سراسر استان مجری طرح تعالی مدیریت می باشند که 47 درصد این مدارس را دوره ابتدایی ، 27 درصد مدارس را دوره اول متوسط، 19 درصد مدارس از دوره دوم متوسطه نظری می باشند و 6 درصد ما بقی نیز مدارس فنی حرفه ای و کاردانش هستند.

در این مراسم از 257 مدیر موفق استان شامل 120 مدیر موفق در طرح تعالی مدرسه و 137 مدیر موفق در زمینه عملکرد تحصیلی تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار