رضا برمک رئیس آموزش وپرورش خارگ :

مدیران مدارس در اجرای موفق پروژه ی مهرنقش کلیدی دارند

ستاد پروژه مهر اداره آموزش وپرورش منطقه خارک با حضور مدیران مدارس سه دوره تحصیلی تشکیل جلسه داد .

کد مطلب: ۵۳۷۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خارگ ، رضا برمک رئیس آموزش وپرورش منطقه خارک در نشست ستاد پروژه مدارس این منطقه که با حضور مدیران سه دوره تحصیلی برگزار شد بیان کرد : حضور فعال مدیران در ایّام تابستان و پیگیری جدی امور آموزشگاه بر اساس برنامه ی سالانه ی تدوین شده از عوامل موثر در اجرای با کیفیت پروژه ی مهر است .

وی در ادامه ضمن تشکر از زحمات ایثارگرانه مدیران مدارس خاطر نشان کرد : مدیران مدارس با توجه به میزان اندک سرانه تخصیص یافته به مدارس به نوعی فداکارنه مدارس را اداره می کنند و با توجه به این مطلب مدیران مدارس خارگ در سالهای گذشته ثابت کرده اند که توانایی کامل در اداره کردن مدارس منطقه به بهترین صورت ممکن رادارند .

وی در ادامه با تاکید با این نکته که مدیران مدارس به عنوان کسانی که کلیه امور مدارس به تصمیم گیریها وکاردانی های آنان وابسته است گفت :مدیران مدارس نقش کلیدی در اجرای موفق پروژه مهر مدارس ایفا می کنند .

رئیس آموزش وپرورش خارگ در ادامه افزود :ساماندهی و برنامه ریزی برنامه های آموزشی وپرورشی و گسترس خدمات دهی در مدارس از اولویتهای مهمی است که همیشه مورد توجه آموزش وپرورش بوده وهست و پروژه مهر بستر مناسبی است تا این مهم به بهترین صورت محقق شود .

وی با اشاره به این موضوع که پروژه مهر طرحی است که به صورت یکپارچه وسراسری در آغاز سال تحصیلی در کل کشور انجام می شود اظهار داشت : اجرای پروژه مهر در سراسر کشور موجب شده که دیگردانش آموزان ومعلمان در ابتدای سال تحصیلی بلا تکلیف نبوده ونظم و یکپارچگی در برنامه‌های مدارس ایجاد گردد.

رضا برمک در این نشست ضمن گرامی داشتن یاد وخاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس در خصوص اهمیت هفته دفاع مقدس تاکید کرد : از آنجا که بازگشایی مدارس همه ساله مقارن است با هفته گرامیداشت دفاع مقدس ،انتظار می رود مدیران مدارس با برگزاری نمایشگاه ،دعوت از رزمندگان وجانبازان در مراسمهای بازگشایی مدارس یاد وخاطره این عزیران را گرامی بدارند .

در ادامه این جلسه ناصر شهبازی معاون توسعه وپشتیبانی اداره آموزش وپرورش خارگ نیز بر آماده سازی فضای فیزیکی آموزشگاهها و جمع آوری وسایل اسقاطی تاکید کرد.

عبد الرضا عبدالهی معاون آموزشی ودبیرستاد پروژه مدارس نیز ضمن توجیه نکات مهم وکلیدی جهت برگزاری مطلوب برنامه های روز بازگشایی مدارس ،پیش دبستانی امام حسین (ع)، دبستان رازی و متوسطه اول شهید مطهری را به عنوان مدارس مجری روز غنچه ها ،شکوفه ها و جوانه ها در روز 31شهریور ماه و آموزشگاه کوثر را به عنوان مجری روز بازگشایی در آغاز سال تحصیلی معرفی کرد .

شیخ زاده معاون پرورشی اداره آموزش وپرورش منطقه نیز در این جلسه بر لزوم توجه ودقت نیروهای پرورشی مدارس به امور وبرنامه های حوزه پرورشی تاکید ویژه کرد .

در پایان نیز مدیران مدارس در خصوص مسائل ومشکلات موجود در آموزشگاههای منطقه به بحث وتبادل نظر پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار