دانش آموزان پیشتاز زبرخان هفته نیروی انتظامی را به سبزپوشان حافظ نظم و امنیت تبریک گفتند

زبرخان (پانا) - مدیر اداره آموزش و پرورش زبرخان و معاون پرورشی این اداره به همراه پیشتازان مدارس این منطقه از کلانتری های بخش بازدید و هفته نیروی انتظامی را به سبزپوشان حافظ امنیت تبریک گفتند.

کد مطلب: ۸۶۰۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان پیشتاز زبرخان  هفته نیروی انتظامی را به سبزپوشان حافظ نظم و امنیت تبریک گفتند

سید مجتبی تاراش، مدیر اداره آموزش و پرورش منطقه زبرخان در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه امنیت و تبریک هفته ناجا،گفت: امنیت از مولفه های مهم و اساسی و زیربنای هر جامعه توسعه یافته ای است که پایداری و بقای آن در سایه مجاهدتها و تلاش های نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی حاصل می شود و در این میان نقش و اهمیت نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت بر هیچ کس پوشیده نیست.

تاراش افزود: تخلف و رعایت نکردن قوانین همواره در جامعه وجود دارد و جهادگران نیروی انتظامی همواره جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و به تامین امنیت و آرامش شهروندان می‌پردازند.

رییس اداره آموزش و پرورش زبرخان نیز بر تعامل هر چه بهتر و بیشتر بین مجموعه آموزش و پرورش با پرسنل کلانتری تاکید کرد و گفت: نیروی انتظامی در راستای تحقق اهداف و وظایف محوله‌ای که بر عهده دارد، نیازمند همکاری تمام مردم به ‌ویژه مجموعه آموزش و پرورش است.

لازم به ذکر است پیشتازان زبرخان به همراه مدیر و معاون پرورشی مدارس خود با تهیه گل و شیرینی به بازدید از کلانتری منطقه خود رفتند و ضمن تبریک و شادباش هفته نیروی انتظامی ،مراتب تشکر و قدردانی خود را اعلام نمودند و در این بازدید دانش آموزان با فعالیت های پلیس آشنا و از قسمت های مختلف کلانتری دیدن کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار