شادی دانش آموزان دبیرستان کیمنش کاشمرازحمله موشکی سپاه به داعش

کاشمر(پانا) - دانش اموزان دبیرستان پسرانه مرحوم کیمنش متوسطه اول از اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمله تروریستی اهواز راجبران نموده ابراز شادی کردند.

کد مطلب: ۸۵۹۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
شادی دانش آموزان دبیرستان کیمنش کاشمرازحمله موشکی سپاه به داعش

بعد از چندروز از حمله تروریستی داعش در اهواز موشک های نقطه زنی سپاه که به سوریه فرستاده شد۴۰ فرمانده داعش را نابود کرد.
و در مورد این خبر مهم علی اکبر عباسیان مدیریت آموزشگاه کیمنش گفت:که از نظر من این حمله سپاه به مقر داعش این است که، مقام معظم رهبری قول داده بودند که ما جواب خطای آنهارا می دهیم، ایشان به قول خود عمل کردند و سپاه قادر شد، در طی کمتر از 10روز موشک های نقطه زنشان را به طرف آنها هدایت کنند، این کار به آنها ضربه سنگینی زد و بسیار کشته در پی داشت.
وی افزود: این خبرمسرت آمیزی برای من و مردم خوب ایران است،به خصوص خانواده های شهیدان آن حادثه تلخ اهواز و من این خوشحالی را تقدیم خانوادگان و روح این شهدای ارجمند اهواز میکنم.
وی ادامه داد: هدف سپاه این بوده کهاقتدار کشورمان را به کشور های ابرقدرت اعلام کنیم و در هر زمانی به خواهیم آنها را در هرمکانی که باشند نابود کنیم .
احمدرضا معشوقی به نمایندگی تمامی دانش آموزان دبیرستان نظرش را درباره حمله موشکی سپاه گفت: من و دیگر دانش آموزان از این حمله بسیار خوشحالیم که جواب تروریست هارا دادیم ،
وی افزود: کشور بزرگ ما (ایران) زیر سلطه آمریکا و دیگر کشور ها نمی رود و ما با جان دل از میهنمان دفاع خواهیم کرد من و دیگر مردم ایران سپاسگزاریم از برادران(نیروی انتظامی،ارتش،سپاه و نیروی و دریایی) که ما در امنیت کامل هستیم و آنها برای این امنیت جان خود را فدا می کنند.
از نظر من کشور عزیزما (ایران) قدرتمندترین کشوری است که در این دنیا وجود دارد،چون اگر بخواهد خود دشمن های خود را نابود کند قادر به این کار است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار