حجت‌الاسلام ابوترابی:امروز جمهوری اسلامی ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه جهانی با تمام قدرت ایستاده است

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه موقت تهران در یادواره شهدای بخش چهاردانگه اسلامشهرگفت: اگرازافرادی که به ادبیات سیاسی آشنایی دارند، بپرسید دو کشوری که در برابر استبداد و استکبار در جهان ایستادگی می‌کند را نام ببرند، قطعاً اول نام ایران را بیان خواهند کرد.

کد مطلب: ۸۵۹۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
حجت‌الاسلام ابوترابی:امروز جمهوری اسلامی ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه جهانی با تمام قدرت ایستاده است

حجت‌الاسلام سیدمحمدابوترابی دربیست وسومین یادواره شهدای منطقه گلشهربخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد: رمز امنیت موجود در ایران و منطقه خاورمیانه، قدرت نظامی و دفاعی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی بابیان اینکه اگر دشمنان انقلاب اسلامی می‌توانستند با تهاجم نظامی، روبروی نظام مقدس اسلامی ما بایستند، یک لحظه هم درنگ نمی‌کردند،تأکیدکرد:دشمنان نظام مقدس اسلامی بااستفاده ازعده‌ای افرادخودفروخته ورسانه‌های بیگانه و فضاهای مجازی، با همه قدرت ظرفیت علیه ملت ایران اسلامی توطئه می‌کنند.

وی در ادامه افزود: راهبرد ایران اسلامی، امنیت عراق، سوریه، لبنان و همه دنیای اسلام است و در این راه در یک موقعیت فاخر قرارگرفته‌ایم، که درکنار خلق قدرت سیاسی، دفاعی، تثبیت امنیت ایران و کشورهای انقلابی و اسلامی، در مسیر رشد و توسعه علمی و تحکیم زیرساخت‌های اقتصادی، قدم‌های بسیار بلند برداشته شده است.

امام‌جمعه موقت تهران، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در اجتماع بسیجیان گفت: ما در این چهاردهه اخیر از تاریخ ایران در جایگاه بسیار متفاوتی نسبت به گذشته قرار داریم، خصوصاً در 200 سال اخیر تاریخ که به دلیل عدم کفایت و بی‌لیاقتی قاجار و پهلوی، سرزمین ایران صحنه تاخت‌وتاز و حضور بیگانگان شده بود و بیش از نیمی از خاک کشورمان تجزیه شد.

وی با اشاره به اینکه در طول دوران استبداد و خفقان کشور، همواره ملت ایران مورد تحقیر قرار گرفته و شأن و منزلتی نداشت، افزود: درآن دوران کشور ما در شرایط سختی که درمنطقه حاکم بود،ماراژاندارم منطقه وحافظ منافع آمریکاو اسرائیل می‌دانستند.

حجت الاسلام ابوترابی بابیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه ایستاده، افزود: اگر از افرادی که به ادبیات سیاسی آشنایی دارند، بپرسید دو کشوری که در برابر استبداد و استکبار در جهان ایستادگی می‌کند را نام ببرند، قطعاً اول نام ایران را بیان خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی یمن نیزمتأثر از انقلاب اسلامی ایران است، خاطر نشان کرد: انقلابیون یمنی، شعار انقلاب اسلامی را سر داده‌اند و این نشان از نفوذ سیاسی و فرهنگ ملت ایران و عمق نفوذ اندیشه‌های سیاسی شهدای ما است و رمز امنیت ایران و منطقه، قدرت دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام‌جمعه موقت تهران تصریح کرد: رمز مقاومت ملت قهرمان سوریه در برابر اتحاد نامقدس آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها، آل سعود و قدرت‌های بیگانه، انقلاب اسلامی ایران بود، این انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام خمینی (ره) و مواضع قاطع و مقتدرانه رهبر انقلاب بود که سوریه را از حلقوم آمریکا بیرون کشید.

امام‌جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: ملتی که استقلال، آزادی و نظام سیاسی برآمده از اراده خود دارد و با یک جبهه قدرت و مقاومت در عراق، سوریه و لبنان و... گره‌خورده، معلوم است که در برابر مشکلات و فشارهای اقتصادی پیروز می‌شود و فقر را ریشه‌کن می‌کند، این دیگر معما نیست.

شایان ذکر است ، بیست و سومین یادواره شهدای منطقه گلشهر بخش چهاردانگه که با حضور خانواده‌های معظم شهدا ، ائمه جمعه شهرستان و بخش ،مسئولین و مقامات استانی و منطقه‌ای به همت ستاد یادواره شهدا این منطقه برگزار شد، پس از خاطره گویی یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرائی مداح اهل‌بیت(ع)، پرچم بارگاه ملکوتی حرم حضرت رقیه (س) در میدان اصلی گلشهر به اهتزاز درآمد .

/خبرنگار :ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار