لزوم استفاده رایگان سالمندان از فضاهای فرهنگی و هنری در شیراز

شیراز (پانا) - معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی فارس بر استفاده رایگان سالمندان شیراز از فضاهای فرهنگی و هنری این شهر تاکید کرد.

کد مطلب: ۸۵۸۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد
لزوم استفاده رایگان سالمندان از فضاهای فرهنگی و هنری در شیراز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، مهدی رنجبر در مراسم تجلیل از سالمندان حوزه فرهنگ و هنر استان با حضور جمعی از سالمندان فرهیخته شهر شیراز ، اظهار داشت: سالمندان منتقل کننده بسیاری از ارزش‌ های فرهنگی جامعه به نسل های بعد از خود هستند و تکریم آن ها ضروری‌ ترین رسالت ماست.

وی با اشاره به اینکه به زودی برنامه‌ های فرهنگی مفید و ویژه‌ای برای سالمندان حوزه فرهنگ و هنر خواهیم داشت، افزود: یکی از اصلی­ترین نیازهای سالمندان حضور در جامعه است و با توجه به این که فرهیختگان سالمند با فضاهای هنری ارتباط بیشتری برقرار می‌ کنند سانس هایی ویژه را در سالن سینما غزل اداره فرهنگ و ارشاد برای آنها در نظر گرفته ‌ایم.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با بیان این که حمایت از سالمندان نقش به سزایی در توسعه فرهنگی جامعه ما دارد اذعان کرد: مراسمی مثل امروز تنها مقدمه‌ ایست برای آنچه که باید باشد و این امر محقق نخواهد شد، جز این که هنرمندان و فرهیختگان بستر را برای فرهنگ سازی بیشتر برای حمایت از سالمندان آماده کنند.

در این برنامه علاوه بر این که از جمعی از اهالی فرهنگ و هنر فارس که در سالمندی به سر می برند تجلیل شد نمایشگاه عکسی نیز با موضوع سالمندی از جمعی از بهترین عکاسان هنری شهر دایر شد که تا سیزدهم مهرماه برپا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار