مدیرکل میراث فرهنگی، صنایه دستی و گردشگری استان مرکزی خبر داد:

بازدید 10 هزار نفر طی یک روز از موزه های استان مرکزی

اراک(پانا)- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایه دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: 10 هزار و 30 نفر در پنجم مهرماه سال جاری مصادف با روز جهانی گردشگری بصورت رایگان از موزه های استان مرکزی بازدید کردند.

کد مطلب: ۸۵۸۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید 10 هزار نفر طی یک روز از موزه های استان مرکزی

سید محمد حسینی افزود: بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی همزمان با روز جهانی گردشگری در سراسر کشور رایگان اعلام شد تا شاهد حضور کم سابقه شهروندان در این اماکن باشیم.

وی ادامه داد: در استان مرکزی نیز همگام با سراسر کشور بازدیدهایی از اماکن تاریخی و موزه ها صورت گرفت که با توجه به شمارش ورودی به موزه ها، عدد 10 هزار و 30 نفر در مدت زمان 9 ساعت کاری ثبت شد. به حسابی دیگر هر ساعت 1114 نفر از موزه ها بازدید داشته اند که در نوع خود بی سابقه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایه دستی و گردشگری استان مرکزی بیان کرد: این حضور شهروندان حاکی از نیاز جامعه به فرهنگ ناب ایرانی اسلامی است و در حقیقت از عطشی سخن می گوید که نیازمند بر طرف شدن از سوی برنامه ریزان فرهنگی است.

حسینی اظهار داشت: اداره کل میراث فرهنگی استان در این زمینه از هیچ فعالیت و تلاشی کوتاهی نخواهد کرد و آمادگی کامل دارد تا با دستگاه های مختلف فرهنگی و غیر فرهنگی برنامه های تشویقی و فرهنگ ساز را اجرا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار