برانکو: هواداران دوست دارند در کهکشان هم اول شویم

تهران (پانا) - سرمربی پرسپولیس از ارائه فوتبالی تهاجمی توسط تیمش در قطر مقابل السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۷۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
برانکو: هواداران دوست دارند در کهکشان هم اول شویم

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، قبل از آغاز آخرین تمرین سرخپوشان پیش از سفر به قطر در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: ما همه هیجان داریم چون برای بازی با السد آماده می‌شویم. ما تنها تیمی هستیم که دو بار پشت سر هم به نیمه نهایی رسیده‌ایم. امسال خیلی مشکل داریم، کامیابی‌نیا، انصاری و ماهینی نیستند و نیازی نیست که بگویم اینها چقدر بازیکنان مهمی هستند. سید جلال حسینی هم کسالت دارد و او را فرستادم تا برود و استراحت کند.

وی افزود: با وجود اینکه دست خالی هستیم و چند بازیکن را در اختیار نداریم، امروز تمرین‌مان برگزار می‌شود و کارهایمان را پیش می‌بریم، اینها مسائلی است که باید قبل از بازی با السد حل شود و ما تیم خوبی را روانه مسابقه کنیم.

برانکو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه، فریرا اعلام کرده به دنبال برد پر گل در قطر است و استراتژی پرسپولیس در این مسابقه چه خواهد بود، تصریح کرد: هرگز تا حالا فلسفه و دیدگاهمان را به صورت دفاعی اجرا نکرده‌ایم. شما دیدید در مقابل الدحیل هجومی بازی کردیم و این فلسفه من است، ما در قطر به دنبال نتیجه خواهیم بود و دیدگاهمان نسبت به بازی‌های گذشته تغییر نخواهد کرد.

خبرنگاری از ایوانکوویچ پرسید، قبول دارید که برانکو توقعات را بالا برده است؟ که سرمربی پرسپولیس گفت: هواداران دوست دارند پرسپولیس در کهکشان هم اول شود و آنها چنین انتظاراتی از ما دارند. ما لیاقتمان را قبلاً هم نشان دادیم و حتی در بازی با الدحیل فوتبالی هجومی به نمایش گذاشتیم. متأسفانه در آن بازی، گلی خوردیم که مهاجم حریف با مهره کمرش توپ را وارد دروازه ما کرد ولی فلسفه و دیدگاه ما بُرد است و فوتبال تهاجمی.

ایوانکوویچ در خصوص اینکه گرشاسبی مدعی شده برانکو پولی نگرفته و حتی می‌توانست قراردادش را فسخ کند، عنوان کرد: حرف گرشاسبی صحیح است چون بدهی‌ها در قبال ما هنوز باقی مانده و نه تنها از فصل گذشته طلبکار هستیم بلکه در این فصل هنوز چیزی نگرفته‌ایم. به هر حال موفقیت‌های پرسپولیس به ما انگیزه ماندن می‌دهد ولی از همین فردا هم می‌توانیم به خانه‌مان برویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار