امام جمعه اردبیل:

غرور ملت ایران در عرصه‌های بین‌المللی زبانزد عام و خاص است

اردبیل (پانا) - امام جمعه اردبیل گفت: غرور ملت ایران در عرصه‌های بین‌المللی زبانزد عام و خاص است و در این زمینه تلاش ما بر این است که بتوانیم با داشتن ارق ملی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

کد مطلب: ۸۵۷۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
غرور ملت ایران در عرصه‌های بین‌المللی زبانزد عام و خاص است

آیت‌الله سیدحسن عاملی در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال در اردبیل اظهار داشت: دوران جوانی نیازمند تشخص و تحرک است و ورزش این خلاها را به بهترین شکل ممکن پر می‌کند و بهترین گزینه ما برای تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه است .

وی گفت: غرور ملت ایران در عرصه‌های بین‌المللی زبانزد عام و خاص است و در این زمینه تلاش ما بر این است که بتوانیم با داشتن ارق ملی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم .

عاملی بیان کرد: غرور ملت ایران در عرصه بین‌المللی با مدیریت ویژه در عرصه فوتبال کاملا مشهود است که این مسئله برای ما یک افتخار بزرگ است که توانسته‌ایم از این مرز و بوم جوانانی رشید و دلاور تربیت کرده و برای رقابت‌های بین‌المللی و ملی آنان را آماده کنیم که این مسئله نیز به نوبه خود برای کور کردن چشم دشمنان کافی است .

وی گفت : اردبیل در بین استان‌های موفق کشور توانسته در تربیت نیروهای برجسته ورزشی نقش مهمی ایفا کند که تمامی این موارد به ارتقای حوزه تربیت و فرهنگ در جامعه نیز برمی‌گردد و کسانی که در جامعه افتخارآفرینی می‌کنند بی‌شک مولفه‌های تربیت و معرفت را به ارث برده و فراگرفته‌اند .

عاملی تصریح کرد: وحدت و یکپارچگی لازمه رسیدن به موفقیت و پیشرفت در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه ورزشی است که باید از این ظرفیت‌ها به طور شایسته و بایسته استفاده شود تا بتوانیم نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده و برای رسیدن به پیشرفت و توسعه از این ظرفیت‌ها بهره‌گیری کنیم .

امام جمعه اردبیل اظهار کرد : اردبیل ذمه ایران است چرا که برگرفته از مهد تشیع و مکتب حسینیت است و از این جهت توانسته‌ایم نیروهای متدین و بسیجی را تربیت کنیم و این مسئله در واقعیت مشهود است که این موضوع برای ما یک افتخار است که استان اردبیل در حوزه آسیب‌های اجتماعی نیز جزو استان‌های قابل قبول کشور است .

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل بیان کرد: باید حمایت های همه‌جانبه برای ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه ورزشی مبنای کار قرار گیرد و مسئولان در این زمینه برنامه‌ریزی‌های مناسبی داشته باشند که در این زمینه مسئولان ورزشی نیز رسالتی خطیر و حساس بر عهده دارند که باید پیگیر این مهم باشند .

عاملی افزود: بی‌شک سفر رئیس فدارسیون فوتبال نقطعه عطفی برای توسعه و پیشرفت فوتبال در حد قابل قبول در استان خواهد بود که در این زمینه تاکنون برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمندی انجام یافته است و امیدواریم اقدامات انجام یافته به همین شکل باشد تا بتوانیم اردبیل را به جایگاه شایسته خود در عرصه ورزشی برسانیم .

رئیس فدراسیون فوتبال نیزدر این دیدار اظهار داشت: شرایط تیمداری اردبیل در لیگ دسته دو کشور فراهم می‌شود چرا که این استان ظرفیت‌های بسیار بالایی در فوتبال دارد .

مهدی تاج افزود: یکی از سرمایه‌گذاران حوزه ورزش حاضر به تیمداری اردبیل در لیگ دسته 2 کشور است که انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی اساسی شرایط تیمداری اردبیل در لیگ دسته دو کشور را فراهم کنیم .

وی گفت: از این که شاهد پیگیری جدی امام جمعه اردبیل برای توسعه فوتبال و تیمداری اردبیل در فوتبال هستیم خوشحالیم و این امر انگیز‌ه‌ای برای فراهم کردن شرایط اردبیل برای لیگ دسته دو کشور فراهم می‌کند .

رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد: اردبیل فوتبالیست‌های مطرحی همچون علی دایی به جهان فوتبال معرفی کرده و ظرفیت‌های بالایی دارد که هم‌اکنون از این استان در تیم ملی استان مشاهده می‌کنیم .

تاج اظهار کرد: هیئت فوتبال استان اردبیل در ارتباط با شاخصه‌های فدراسیون فوتبال مولفه‌های مناسبی در اختیار آنان قرار داده است که در این زمینه تلاش و برنامه‌های هیئت فوتبال استان شایسته تجلیل است .

وی گفت: فوتبال ورزشی پرطرفدار در کشور است که نقش اساسی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری دارد و بی‌شک با حضور تیم قوی در استان شور و نشاط مضاعفی در بین جوانان ایجاد می‌کند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار