جلسه ی مسئولان واحد سازمان دانش آموزی استان قزوین برگزار شد

قزوین (پانا) - جلسه ی مسئولان واحد سازمان دانش آموزی استان قزوین با حضور مربیان هر منطقه در سالن سازمان دانش آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۷۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه ی مسئولان واحد سازمان دانش آموزی استان قزوین برگزار شد

اصغری کارشناس تشکیلات سازمان دانش آموزی خطاب به مربیان در آغاز سال تحصیلی گفت: باید ۱۰ درصد از دانش آموزان در سامانه جذب ثبت نام بشوند.و همچنین در ادمه یادآور شد که در ۱۱مهر جشن عاطفه ها به نحو احسن برگزار شود و گزارشی از کارهای مربیان به سازمان دانش آموزی مرکز ارسال شود.

اصغری در ادمه گزارشات خود خطاب به مربیان گفت:اینکه هر گروهی که از سوی مربیان تشکیل میشود یک مربی و دو یاور مربی داشته باشد.

در ادامه حجت الاسلام امامقلی رئیس سازمان دانش آموزی ضمن تسلیت سید سالار شهیدان اباعبدا... در خصوص کارهای سازمان دانش آموزی مواردی را به عرض مربیان رساندند .

امامقلی همچنین در آغاز بیانات خود از ناحیه ی دو که دانش آموزان پیشتاز در سال تحصیلی مهر ۹۷ حضور پررنگی در مدرسه دخترانه شاهد بهشتیان داشتند تقدیر و تشکر کرد.

حجت الاسلام امامقلی گفت:حضور آقای روشنی در سازمان دانش آموزی مرکز که مدت کمی در این حیطه فعالیت میکنند نقش پر رنگی در پیشبرد اهداف سازمان دانش آموزی داشته است.

امامقلی خطاب به مربیان در خصوص نقش خبرنگاران پانا تاکید کرد:هر گروهی که تشکیل میشود باید یک خبرنگار داشته باشد تا بتواند فعالیت های دانش آموزان را در امر پیشتازان انعکاس دهد و این امر خیلی مهم است.

امامقلی در خصوص حق الزحمه مربیان مواردی را ذکرکرد و گفت:متآسفانه سازمان دانش آموزی از سوی اداره کل آموزش و پرورش مورد حمایت قرار نمیگیرد و سازمان دانش آموزی باید بحث بوفه ها را در نظر بگیرد تا بتواند در این امر به بودجه سازمان بی افزاید تا بتواند مطالبات مربیان را برطرف کرد و همچنین در آخر گفت سازمان دانش آموزی شاید نتواند تشویق های مادی را در نظر داشته یاشد اما تشویق های معنوی نیز در راس کار سازمان دانش آموزی هست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار