رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها: شما فرهنگیان حاملان محتوا و ارزش ها به نسل آینده هستید

تهران (پانا) - آیین گرامی داشت هفته دفاع مقدس و صبحگاه مشترک کارکنان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران صبح امروز درمحوطه و سالن ولایت این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۶۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها: شما فرهنگیان حاملان محتوا و ارزش ها به نسل آینده هستید

حجت الاسلام والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها ضمن خرسندی از حضور در جمع فرهنگیان ایثارگر شهرستان‌های استان تهران، گفت: جای بسی افتخار است برای من که امروز در جمعی حضور دارم که حاملان علم و ایثار هستند.

وی ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار داشت: انسان‌ها به ظاهر و در محاسبات مادی به یکدیگر شبیه و آنچه که تفاوت‌ها را مشخص می‌کند محتوای و ارزش‌های درونی انسان‌ها است.

این مقام مسول گفت: آنچه که امام حسین (ع) را پیروز کرده و نهضت آن را در تاریخ جاودان می سازد، محتوای حرکت امام حسین (ع)است نه شکل ظاهری آن.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها با تاکید بر اینکه قدرت اندیشه و باور ورای قدرت اسلحه است ، تصریح کرد: آن چه هفته دفاع مقدس را برای ما ارزشمند کرده و آن را گرامی میداریم این است که هفته دفاع مقدس گرامی داشت به پاخواستن و ایستادگی یک ملت در برابر تمام بدخواهان و بد خواهی هاست.

رستمی با تاکید بر نقش فرهنگیان در انتقال ارزش های دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: شما معلمین عزیز و ایثارگر حاملان انتقال محتوا به نسل آینده است و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل‌های دیگر برعهده شماست.

گفتنی است در این مراسم از رزمندگان و ایثارگران فرهنگی شهرستان‌های استان تهران تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار