نواختن گلبانگ مهر، آمیخته به شور حسینی، در دبیرستان حضرت زینب کاشمر

کاشمر(پانا)-در اولین روز سال تحصیلی ۹۸-۹۷ دبیرستان حضرت زینب س مفتخر به حضور مهمانانی از اداره ی آموزش و پرورش در حوزه ی امور حقوقی اداره بود.

کد مطلب: ۸۵۶۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
نواختن گلبانگ مهر، آمیخته به شور حسینی، در دبیرستان حضرت زینب  کاشمر

این مراسم با تلاوت قرآن شروع و به دعای سلامتی و فرج امام زمان عج و سرود جمهوری اسلامی ایران مزین شد.

در ادامه فرازی مدیریت دبیرستان، ضمن تبریک سال جدید و خیر مقدم به مهمانان، قوانین مدرسه را برای دانش آموزان سال قبل یاد آور و برای دانش آموزان جدید متذکر شد.

وی همچنین از همه ی دانش آموزان خواست که ضمن پایبند بودن به قوانین مدرسه، برای کسب دانش و موفقیت، تلاش کنند و برای اینکه سالی خوب و مسالمت آمیز و موفق داشته باشند از آنها خواست که با مدرسه همکاری کنند.

در ادامه ی مراسم دهقان کارشناس پشتیبانی حقوقی اداره ضمن تبریک و تشکر از سرکار خانم فرازی برای قبول مسئولیت پست مدیریت دبیرستان حضرت زینب س گفت:از امروز شما نسبت به قلمی که در دست دارید هم مسئول هستید و هم سزاوار پاداش.

وی افزود: قدر لحظاتی که در حوزه ی تعلیم و تربیت هستید را بدانید و بنا به گفته ی پیامبر (ص):همیشه یا معلم باشید یا متعلم و در کنار این کار بزرگ، به پدر و مادر خود نیکی کنید و احترام بگذارید تا موفق باشید .

در پایان از فعالان پرورشی که در تعطیلات تابستان همکاری داشتند تقدیر و قدر دانی و سپس از تمامی دانش آموزان و مهمانان پذیرایی به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار