لیگ قهرمانان آسیا؛ کامبک رویایی پرسپولیس را به نیمه نهایی رساند

تهران (پانا) –پرسپولیس در حضور هوادارانش به رغم اینکه نیمه اول را با شکست به رختکن رفته بود توانست با بازگشت رویایی خود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسد.

کد مطلب: ۸۵۴۹۰۷
لینک کوتاه کپی شد
لیگ قهرمانان آسیا؛ کامبک رویایی پرسپولیس را به نیمه نهایی رساند

دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برگزاری یک بازی آغاز شد.

پرسپولیس که در قطر مقابل الدحیل با یک گل شکست خورده بود، در دیدار برگشت به میزبانی ورزشگاه آزادی تهران در حضور بیش از 65 هزار هواداراش مقابل قهرمان لیگ ستارگان قطر و بهترین تیم این فصل لیگ قهرمانان به میدان رفت.

نیمه اول این دیدار با برتری پرسپولیس در خلق موقعیت همراه بود و یکبار هم تیر دروازه مانع از باز شد دروازه تیم قطری شد اما این الدحیل بود که در دقیقه 33 با شانس و روی اتفاق دروازه بیرانوند را باز کرد و نیمه اول با همین گل به پایان رسید تا پرسپولیس برای بازگشت تنها به معجزه نیاز داشته باشد.

نیمه دوم با حملات پرسپولیس آغاز شد و شاگردان برانکو توانستند در دقیقه 58 توسط سید جلال حسینی به گل برسند تا امید به سکوها بگردد. فشار حملات پرسپولیس در ادامه بازی باز هم جواب داد و اینبار حرکت استنایی علی علیپور و پرس بشار رسن باعث شد تا پرسولیس در دقیقه 76 توسط مدافع الدحیل به گل دوم برسد. گل دوم روحیه پرسپولیس را چند برابر کرد و 3 دقیقه بعد شروع مجدد خوب بیرانوند توپ را به منشا رساند تا مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس با عبور از سد گلر حریف گل سوم را وارد دروازه کند.

الدحیل که با تمام ستاره‌هایش در آستانه حذف قرار گرفته بود آخرین تلاش‌های خود را برای جبران انجام داد اما به جایی نرسید و در نهایت پرسپولیس در روزی رویایی بازی را 3 بر یک برد تا در مجموع این بازی 3 بر 2 به سود پرسپولیس شود و قهرمان ایران به نیمه نهایی برسد.

در دیگر دیدار این مرحله از دقایقی دیگر استقلال در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه مقابل السد قطر صف آرایی خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار