مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران: آگاه سازی مدیران و معاونین از مقررات اجرایی مدارس ضروری است

شهرری (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در بازدید استانی از روند اجرایی پروژه مهر با شورای معاونین و مسئولین کارگروه های پروژه مهر ناحیه 1 ری به گفتگو نشست.

کد مطلب: ۸۵۴۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران:  آگاه سازی مدیران و معاونین از مقررات اجرایی مدارس ضروری است

عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه در سال تحصیلی پیش رو آموزش و پرورش یکبار دیگر با قدرت و صلابت تمام در راستای تحکیم مبانی جمهوری اسلامی و حمایت از دولت تدبیر و امید گام خواهد برداشت، تاکید کرد:حرکت روبه جلو و قرار گرفتن در مسیر توسعه به دشمنان نظام اسلامی ثابت خواهد کرد که تلاش های آنان تآثیری در روند روبه رشد نظام و کشور نخواهد داشت.

وی، با اشاره به روند افزایش جمعیت دانش آموزی در سال جدید گفت: جمعیت دانش آموزان شهرستان های استان تهران در سال جاری از مرز یک میلیون نفر خواهد گذشت و این موضوع نیازمند دقت و تدبیر بیشتری در مدیریت منابع مالی و انسانی دارد.

فولادوند با تاکید بر اینکه در سال جاری باید بیش از گذشته به موضوع آموزش و کیفیت بخشی نیروی انسانی توجه شود، تصریح کرد: لازمه رسیدن به کیفیت آموزشی مطلوب، برگزاری دوره های ضمن خدمت در سطوح مختلف و به روز کردن سطح اطلاعات و مهارت های حرفه ای فرهنگیان عزیز است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ،آگاه سازی مدیران و معاونین مدارس از مقررات اجرایی مدارس را ضروری دانست و افزود: تجربه سالیان گذشته نشان داده هنگامی که مدیران به قوانین و مقررات اشراف کامل داشته باشند درصد خطا و تخلف در مدارس کاهش پیدا خواهد کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر قانون مداری در تمام مراودات و قراردادهای برون سپاری و خرید خدمات در آموزش و پرورش اظهار داشت: در قرار دادهای سرویس مدارس می بایستی تمامی مقررات مو به مو اجرا شود و صلاحیت پیمانکاران و رانندگان سرویس های مدارس به طوردقیق مورد بررسی قرار بگیرد.

فولادوند در ادامه با تاکید بر اهمیت انجمن های اولیاء و مربیان به عنوان یکی از ارکان و بازوان مدیریت مدارس ،خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت اولیاء و مربیان در مدارس کارآمدی مدارس را افزایش خواهد داد و می بایستی در سال جاری جلسات آموزش خانواده با سرفصل های به روز، استاندارد و علمی برگزار شود.

گفتنی است، در این نشست تخصصی ، مسئولین کارگروه های پروژه مهرمدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری گزارشی از فعالیت های کارگروه ها را ارائه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار