سومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصیلی جاری در ایلام برگزار شد

ایلام (پانا) - بیست و ششمین آزمون سراسری و سومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصیلی جاری، صبح۲۳ شهریور در ۴ حوزه امتحانی در استان ایلام برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۴۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
سومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصیلی جاری در ایلام برگزار شد

این آزمون با حضور ناظر آزمون اعزامی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمید زمانی در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی رأس ساعت 10 صبح با حضور داوطلبان برگزار شد.

جمیله ملکشاهی، مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در حاشیه برگزاری این آزمون اظهار کرد: سومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصیلی ۹۶-۹۷ و بیست و ششمین آزمون ادواری مراکز مهارت‌آموزی جمعه بیست و سوم شهریورماه ۱۳۹۷ در چهار حوزه ایلام، آبدانان، دهلران و هلیلان برگزار می‌شود.

مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، بابیان اینکه درمجموع 433 نفر در نقاط مختلف استان در این آزمون شرکت می‌کنند، ابراز کرد: در شهر ایلام ۱۰۳ نفر، در شهر آبدانان ۱۰۶ نفر، در شهر دهلران ۱۷۶ نفر و در هلیلان ۴۸ نفر در این آزمون شرکت خواهند داشت.

ملکشاهی، یادآور شد: سومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کاردانش سال تحصیلی ۹۶-۹۷ در چهار رشته گرافیک رایانه‌ای، طراحی صفحات وب، تصویرسازی کامپیوتری و مدیریت برنامه‌ریزی و امور خانواده در استان ایلام برگزار می‌شود.

وی، بیان کرد: این آزمون به دو صورت کتبی و عملی برگزار می‌شود که آزمون عملی بعد از آزمون کتبی با حضور اساتید مجرب از شرکت‌کنندگان در این آزمون گرفته می‌شود و افراد شرکت‌کننده در این آزمون، پس از گذراندن دروس عمومی و تخصصی و آزمون عملی نائل به دریافت مدرک دیپلم شاخه کار و دانش از آموزش‌وپرورش خواهند شد.

مدیر آموزش مهارت‌های کار و دانش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، خاطرنشان کرد: این آزمون تحت نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارشده و کلیه تمهیدات لازم برای برگزاری این آزمون در استان ایلام فراهم‌شده است.

ملکشاهی، در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به مهارت‌های کار و دانش جهت ثبت‌نام این دوره‌ها می‌توانند با مراجعه به مراکز کار و دانش دارای مجوز این اداره کل اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار