اصفهانی‌ها با همدلی به هم‌رکابی می‌رسند

اصفهان(پانا)-معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: در طرح "همدلی با هم‌رکابی" دوچرخه‌های بلا استفاده شهروندان در مناطق کم‌برخوردار شهر توزیع می‌شود.

کد مطلب: ۸۵۴۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
اصفهانی‌ها با همدلی به هم‌رکابی می‌رسند

حبیب‌اله ناظریان در مورد اجرای طرح «همدلی با هم‌رکابی» در شهر اصفهان اظهار داشت: برخی شهروندان و دوچرخه‌سواران در منزل دوچرخه‌هایی در اختیار دارند که به هر دلیلی از آنها استفاده نمی‌کنند. در طرح همدلی با هم‌رکابی این دوچرخه‌ها توسط شهرداری جمع‌آوری شده و پس از تعمیر در اختیار افرادی که بضاعت خرید دوچرخه را ندارند قرار می‌گیرد.

وی افزود: این دوچرخه‌ها تا پایان مهرماه با مشارکت آموزش و پرورش اصفهان توسط خیران از مردم خریداری شده و پس از تعمیر در قالب مسابقاتی که در محلات کم‌برخوردار برگزار می‌شود توزیع خواهد شد.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: مردم اصفهان بسیار با گذشت هستند و اگر بدانند طرحی درست انجام می‌شود، با جان و دل و سخاوتمندانه با آن همکاری می‌کنند و طرح همدلی با هم‌رکابی نیز رویکردی عام المنفعه و سلامت‌محور دارد.

ناظریان در مورد چگونگی مشارکت شهروندان در طرح همدلی با هم‌رکابی تصریح کرد: 15 مرکز شهرداری و 6 مرکز نیز از سوی آموزش و پرورش اصفهان برای تحویل دوچرخه‌ها مشخص شده است که شهروندان می‌توانند اطلاعات این مراکز را از سامانه 137 شهرداری و یا هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان دریافت کنند.

وی ضمن تشکر از همکاری خیران و رییس هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان برای اجرای این طرح تصریح کرد: این همدلی ابتدا باید در تمام نهادهای شهر اصفهان به وجود می‌آمد و خوشبختانه پس از برگزاری جلسات متعدد با مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، معاونت ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، سپاه، بسیج، هیئت دوچرخه‌سواری استان، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و خیران به این نتیجه رسیدیم که این طرح در اصفهان اجرا شود.

معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در مورد برنامه‌های این معاونت در ماه‌های محرم و صفر گفت: برنامه‌هایی در جهت آشنایی با سیره اباعبداله الحسین (ع) در خانه خلاقیت و سایر مراکز ویژه نونهالان و نوجوانان برگزار می‌کنیم و سایر برنامه‌های ورزشی و تفریحی نیز پس از ماه‌های محرم و صفر از سر گرفته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار