چهارمین نمایشگاه طلا و جواهر آبان امسال در کیش برگزار می‌شود

تهران (پانا) - ده ها شرکت و کارگاه تولیدی و خدماتی داخلی و خارجی روزهای پایانی آبان ؛ زیباترین و جدیدترین طرح‌های تولیدی صنعت طلا، جواهر، نقره، ساعت و سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی را در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی طلا،جواهر، نقره، ساعت و گوهرسنگ‌های جزیره کیش در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهند.

کد مطلب: ۸۵۳۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین نمایشگاه طلا و جواهر آبان امسال در کیش برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی چهارمین نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهرات کیش؛ در این نمایشگاه که از 28 آبان تا یکم آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار می‌شود، بیش از یکصد شرکت، کارگاه، واحد تولیدی وکارخانه سازنده و تولیدکننده داخلی و خارجی، نوین‌ترین تولیدات خود را به نمایش عموم می گذارند.

در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهرکیش انواع سرویس‌های مختلف طلا و جواهر، انواع سنگ‌های قیمتی، انواع جواهرات، انواع فیروزه‌ها، دستگاه‌های مدرن تولید داخل طلا و جواهر، انواع شیشه‌های ضد گلوله و مقاوم در برابر زلزله، انواع دستگاه‌ها و سیستم‌های حکاکی، دستگاههای جدید ریخته‌گری و سازنده مصنوعات طلا و پلاتین، دستگاههای برش و حالت‌دهنده طلا، دستگاه‌های میکرو جوش نقطه‌ای طلا و جواهرات، دستگاه‌های مدل‌سازی با حجم تولید بسیار بالا، کوره‌های ذوب طلا، ابزارآلات، دستگاه‌های ساخت زیورآلات، دستگاه‌های تصفیه طلا، انواع صندوق‌های نسوز و درب‌های ضد سرقت، دستگاه‌های تولید شمش و دیگر تجهیزات و صنایع وابسته ارائه شده و در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

رئیس ستاد برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهرات کیش با بیان اینکه در این نمایشگاه و در کنار شرکت‌ها و کارگاه‌های داخلی، تولیدکنندگانی از کشورهای ترکیه، ایتالیا، تایلند، هند و هنگ کنگ نیز حضور دارند،گفت: این نمایشگاه در سه گروه " ابزار و تجهیزات و ادوات ماشین‌سازی"، " سازندگان طلا و جواهر، سنگهای قیمتی و نیمه‌قیمتی" و " حلقه واسط فروش و بازرگانی" برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهرات کیش صرفا طلا و جواهر ساخت کارخانه‌ها و کارگاه‌های داخلی و خارجی ارائه شده است، گفت: در حاشیه برپایی این نمایشگاه، کارگاه‌های مختلف آموزش ساخت و تعمیرات طلا و جواهر و همچنین ساخت و تولید همزمان قطعات ریز طلا و جواهر نیز برگزار می‌شود.

بندرچی خاطر نشان کرد: همزمان با این نمایشگاه، اولین سمپوزیوم بین‌المللی تجارت گوهر سنگ‌ها نیز با محوریت سنگ‌های عقیق و فیرزه برگزار می‌شود.

وی گفت: قرار است چند هیات بازرگانی و تجاری از کشورهای مختلف طی روزهای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی طلا، جواهر، نقره، ساعت و گوهرسنگ‌ها، با حضور در محل نمایشگاه از پیشرفت‌های این صنعت گرانبهای کشورمان بازدید کنند و در بخش ساعت نیز با همکاری اتحادیه ساعت ایران شاهد حضور پرقدرت برندهای مطرح دنیا در کیش خواهیم بود.

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی طلا،جواهر، نقره، ساعت و گوهرسنگ‌ها با هدف آشنایی تولید‌کنندگان و صادر‌کنندگان با محصولات ، ماشین‌آلات و فناوری‌های نوین در بخش تولید و صادرات و همچنین معرفی توانمندی‌های داخلی و ارائه دورنمایی از تولید و صادرات مصنوعات طلا و جواهر کشور برگزار شده است.

این نمایشگاه با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش و همکاری و حمایت کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور، اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر، اتحادیه طلا و جواهر اصفهان، مشهد، تبریز، همدان و سایر اتحادیه‌های کشور برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر این نمایشگاه با شماره تلفن های7- 88346455 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار