سرپرست آموزش وپرورش خراسان شمالی:

تکریم خانواده های شهدا یکی از اصلی ترین وظایف مسئولان می باشد

بجنورد (پانا)-سرپرست آموزش وپرورش خراسان شمالی دیدار و تکریم خانواده های معزز شهدا یکی از اصلی ترین وظایف مسئولان دانست که آموزش پرورش به این امر مهم توجه ویزه داشته است.

کد مطلب: ۸۵۲۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
تکریم خانواده های شهدا یکی از اصلی ترین وظایف مسئولان می باشد

عباس سعیدی در جلسه کمیته ایثارگران به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت قیام 17شهریور و تبریک پیشاپیش هفته دفاع مقدس به منظور تبادل فرهنگی و عرضه فرهنگ پربار اسلامی و ایثارگری برنامه هایی را عنوان کردند

وی در ادامه افزود : آموزش وپرورش خراسان شمالی و تمامی دست اندر کاران نظام تعلیم وتربیت همه همت خود را جهت برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم دفاع مقدس به کار خواهند گرفت .

سعیدی خاطر نشان کرد : بر نامه ها و گفتمان هایی تحت محوریت عفاف و حجاب با توجه به وصیت های شهدا و با حضور یادگاران شهدا در مدارس اجرا کنند .

سرپرست اداره کل آموزش وپرورش خراسان شمالی عنوان کرد : 75 نفر شهید فرهنگی و325همکار فرزند شهید وبیش از 300 دانش آموز شهید و بیش از 3000خانواده ایثارگرو آزاده و رزمنده در استان وجود دارد .

وی در پایان افزود : اقداماتی نیز در سطح مدارس ،نظیر نواختن زنگ ایثار و مقاومت و امربه معروف ونهی از منکردر اولین روز بازگشایی مدارس قرائت وصیت نامه شهدا در مراسم آغازین آذین بندی و سنگر سازی درب مدارس که توسط آموزش وپرورش به ادارات ارسال می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار