رئیس عقیدتی سیاسی حفاظت اطلاعات ویژه شرق استان تهران:

تجلیل از خانواده شهدا تکریم از خودشهداست

رئیس عقیدتی سیاسی حفاظت اطلاعات ویژه شرق استان تهران و فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت با خانواده شهیدان دیدار کردند.

کد مطلب: ۴۸۸۸۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام حاج امیری به همراه رئیس حفاظت اطلاعات ویژه شرق استان تهران و فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت و هیئت همراه با خانواده شهیدان، علیخانی ،آزادی و مجید عبادی دیدار ودر سخنانی گفت:خانواده شهدا نمونه کاملی از فرهنگ صبر و مقاومت در جامعه هستند و تجلیل از خانواده شهدا به واقع تکریم از خود شهداست.

وی ادامه داد: امنیت امروز موجود در جامعه را مدیون دلاوری‌،رشادت و از خودگذشتگی‌های شهدا هستیم وخاطر نشان کرد،شهدا در پیشتازی به سوی قله های آرمانی ، گوی سبقت را از دیگران ربوده و خود را در آستانه خطر رها ساختند و اینگونه با نائل شدن به مقام والای شهادت گام در عرصه جاودانگی نهادند.

این مقام مسئول افزود: شكوفایی انقلاب اسلامی ایران در عرصه جهانی كه مایه مباهات دوستان و حیرت دشمنان شده در سایه همت دلیر مردانی بوده كه همواره حریم دین و کشور خود را از گزند دشمنان بدخواه با چنگ و دندان نگه داشته و در این راه از هیچ چیزی دریغ نكرده و فروگذار نبوده اند.

حجت الاسلام حاج امیری صبر و مقاومت خانواده های شهدا را ،چراغ راه نیروهای مسلح و تجلیل از آنان را تکریم شهدا عنوان کرد و اذعان داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ما ، امروز بیش از هر چیز از روحیه شهادت طلبی جوانان این مرز و بوم در هراس هستند و تلاش می كنند این روحیه را در ما تضعیف كنند. تمام تلاش ها و کارهای ما باید رنگ و بوی جهادی داشته باشد تا بتوانیم خود را پیرو راه شهدا قلمداد کنیم.

شایان ذکر است، در این دیدار به منظور ارج نهادن به مقام والای خانواده های معظم شهداء با اهدا لوح سپاس از خانواده شهیدان معظمتجلیل بعمل آمد.

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار