وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد:

امیدواریم افتتاح مرکز درمان ناباروری رویش مورد رضایت مردم باشد

بیرجند (پانا)- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه افتتاح مرکز رویش می تواند گام مهمی در جهت توسعه سلامت استان است گفت: امیدواریم افتتاح این مرکز ،برای مردم رضایت بخش باشد.

کد مطلب: ۸۵۱۶۷۷
لینک کوتاه کپی شد
امیدواریم افتتاح مرکز درمان ناباروری رویش مورد رضایت مردم باشد

دقایقی قبل وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، با حضور در مرکز درمان بیماریهای خاص شهرستان بیرجند ، مرکز درمان ناباروری رویش را در ساختمان این مجموعه افتتاح کرد.

مرکز درمان ناباروری رویش با دارا بودن دو اتاق عمل و تجهیزات اعمال ivf و iui نیاز بیماران را برای اعزام آنها به مشهد برطرف کرده است .

این مرکز که از سال ۹۶ عملیات ساخت و تجهیز آن آغاز شده است، به دلیل اهمیت درمان تخصصی ناباروری افتتاح شد.
دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاحیه این پروژه که با اعتبار ۲۵ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسیده است ، گفت: مردم خراسان جنوبی به دلیل اهمیت دادن به مسائلی بهداشتی، نسبت به سایر مناطق کشور بیماری کمتری دارند .

دکتر قاضی زاده هاشمی ادامه داد: با این وجود ،افتتاح این مرکز برای حل مشکل اعزام بیماران به شهرهای اطراف از جمله مشهد مقدس، ضروری بود و امیدواریم بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

بدین ترتیب برنامه های وزیر بهداشت در شهرستان بیرجند به اتمام رسید و وی برای افتتاح پروژه‌های شهرستان قاین ، به این شهرستان سفر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار