دریافت بیش از 28 هزار شکایت مردمی ازکالا و خدمات در مرداد

تهران (پانا) - طی مرداد  سال‌جاری 28 هزارو 101 فقره گزارش و شکایت مردمی پیرامون کالا و خدمات از طریق تلفن و سامانه 124 توسط سازمان‌ صنعت، معدن و تجارت استان‌ها دریافت شده است.

کد مطلب: ۸۵۱۱۹۳
لینک کوتاه کپی شد
دریافت بیش از 28 هزار شکایت مردمی ازکالا و خدمات در مرداد

به گزارش شاتا ازکل شکایت‌های واصله، 24 هزا رو 632 فقره (88 درصد) مربوط به کالا و 3469 فقره (12درصد) مربوط به خدمات بوده و بیشترین شکایت‌ در بخش کالا و خدمات به ترتیب مربوط به نان و میوه و سبزیجات و همچنین رستوران‌های غذاخوری و تعمیرگاه‌های خودروی سبک است.
همچنین گرانفروشی و تقلب در صدر عناوین تخلف قرار دارد.
ازمجموع شکایت‌های خصوصی 607 فقره (2درصد) با برآورد ارزش17 میلیارد و 418 میلیون و 779 هزا رو 532 ریال
در کارگروه‌های استانی رسیدگی شده که منجر به مصالحه و جلب رضایت شاکیان شده است. این امر از تشکیل و ارجاع پرونده به ادارات کل تعزیرات و دیگر محاکم قضایی جلوگیری کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار