دریافت بیش از 28 هزار شکایت مردمی ازکالا و خدمات در مرداد
تهران (پانا) - طی مرداد سالجاری 28 هزارو 101 فقره گزارش و شکایت مردمی پیرامون کالا و خدمات از طریق تلفن و سامانه 124 توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استانها دریافت شده است.
به گزارش شاتا ازکل شکایتهای واصله، ۲۴ هزا رو ۶۳۲ فقره (۸۸ درصد) مربوط به کالا و ۳۴۶۹ فقره (۱۲درصد) مربوط به خدمات بوده و بیشترین شکایت در بخش کالا و خدمات به ترتیب مربوط به نان و میوه و سبزیجات و همچنین رستورانهای غذاخوری و تعمیرگاههای خودروی سبک است.
همچنین گرانفروشی و تقلب در صدر عناوین تخلف قرار دارد.
ازمجموع شکایتهای خصوصی ۶۰۷ فقره (۲درصد) با برآورد ارزش۱۷ میلیارد و ۴۱۸ میلیون و ۷۷۹ هزا رو ۵۳۲ ریال
در کارگروههای استانی رسیدگی شده که منجر به مصالحه و جلب رضایت شاکیان شده است. این امر از تشکیل و ارجاع پرونده به ادارات کل تعزیرات و دیگر محاکم قضایی جلوگیری کرده است.
ارسال دیدگاه