برگزاری سومین جلسه ی شورای آموزش و پرورش کلات

کلات(پانا)- سومین جلسه ی شورای آموزش و پرورش کلات با دستور کار پروژه مهر و چارچوب توسعه سنواتی با حضور حداکثری اعضا برگزار شد

کد مطلب: ۸۵۱۱۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری سومین جلسه ی شورای آموزش و پرورش کلات

داریوش پایسته مدیر آموزش و پرورش ضمن تشریح کلی فعالیت های مهم انجام شده آموزش و پرورش گفت: پروژه مهر و مراسم بازگشایی مدارس یکی از فعالیت ها و پروژه مهمی است که ما در دستور کار خود و پیش داریم .

وی افزود: ما همه ی کار های زیر ساختی و زیر بنایی را برای شروع مدارس انجام داده ایم و در این راستای مهم ،نیازمند یک وحدت و همکاری بین تمامی ادارات و دستگاه های دولتی هستیم تا مهری پرشور و حسینی داشته باشیم.

پایسته گفت: یکی دیگر از مقوله های مهم در آموزش و پرورش بحث سیاست های چارچوب توسعه سنواتی می باشد که باید دهیاران و شوراهای شهر به آگاهی کامل برسند تا کمک حال ما باشند و بتوانیم برای جلوگیری از هر گونه مشکل ،و برای برقراری امنیت اجتماعی و رفاه حال شهروندان در مسائل آموزشی گام مهمی برداریم.

مدیر آموزش و پرورش کلات در ادامه عنوان کرد: ما در مجموع 7183 نفر دانش آموز در تمامی مقاطع تحصیلی شهری و روستایی مشغول به تحصیل داریم و توانستیم سال تحصیلی گذشته 150 عنوان برتر در سطح استان و کشور به دست آوریم که اگر به صورت دقیق به این مقام ها نگاه بیندازیم متوجه خواهیم شد که همراه و شانه به شانه با سایر ادارات و نواحی استان حرکت کرده ایم و این در نوع خود برای شهر کلات بی مانند و بی بدیل بوده است .

وی در پایان از همکاری تمامی ادارات که در بحث کمک به آموزش و پرورش همراه بوده اند تقدیر و تشکر کرد و اظهار کرد: ما امسال به بحث تمرکز زدایی توجه ویژه ای کرده ایم و بر همین مبنا و سیاست باز گشایی رسمی مدارس را(همزمان با سایر مدارس کلات) در یکی از مدارس لاین خواهیم داشت .

مهندس ناصری فرماندار کلات نیز در ادامه جلسه ضمن بی بدیل خواندن نقش فرهنگیان در همه ی برنامه ها در اجتماع و حضور موثر آنان در همه ی زمینه ها گفت: در عرصه های تاریخی آنچه در بین فرهنگیان وجود داششته و دارد از خود گذشتگی و ایثار است.آموزش و پرورش و تبیین جایگاه آن در مقام عمل بر کسی پوشیده نیست و همه ی ما به نوعی با آموزش و پرورش درگیر هستیم.

ناصری افزود: باید به مشکلات دانش آموزان بی بضاعت و کم توان توجه ویژه ای شود و هر فردی در هر پست و مقامی بکوشد تا کسی برای رفتن به مدرسه هیچ مشکلی نداشته باشد.

فرماندار شهر کلات عنوان کرد: همه ی دستگاه ها ملزم به همکاری در امر بازگشایی مدارس هستند تا ماه مهری با رنگ و بوی مهر داشته باشیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار