فرمانده سپاه انصارالرضا (ع)خراسان جنوبی خبر داد

اجرای سه مرحله ای رزمایش کشوری محمد رسول الله (ص) در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - فرمانده سپاه انصارالرضا (ع)خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری سه مرحله ای رزمایش محمد رسول الله (ص)در سطح استان گفت: مراحل سه گانه این رزمایش از 9 شهریور تا 29 شهریور اجرا خواهد شد .

کد مطلب: ۸۵۰۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای سه مرحله ای رزمایش کشوری محمد رسول الله (ص) در خراسان جنوبی

سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع)خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیرامون برگزاری مرحله دوم رزمایش محمد رسول الله (ص) برگزار شد ، با اشاره به 12 شهریور روز مبارزه با استکبار انگلستان گفت: انگلیس با شعار تفرقه بیانداز وحکومت کن ، به کشورهای مختلف هجوم برده و آنها را مورد استعمار قرار داده است اما پس از انقلاب اسلامی، این کشور جرئت ورود به کشور ایران را نداشته است .

سردار قاسمی در خصوص برگزاری رزمایش محمد رسول الله (ص) گفت: این رزمایش در 3 مرحله اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم ، رزمایش گردان های دفاع مقدس و نمایش اقتدار عاشورایی برگزار خواهد شد که مرحله اول آن از 9 شهریور ماه با اعزام 219 گروه جهادی به مناطق محروم آغاز شده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع)خراسان جنوبی گفت: در مرحله دوم رزمایش که در آن 20 گردان بیت المقدس استان اجرای برنامه خواهند داشت، تمرینات شبانه و روزانه، نمایش های دفاعی با هدف آمادگی نیروها،تقویت روحیه جهادی و مایوس کردن دشمن برگزار خواهد شد و این مرحله ، از 14 تا16 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در مرحله سوم این رزمایش، نمایش اقتدار عاشورایی به طور همزمان در استانهای کشور برگزار خواهد شد که این مرحله در خراسان جنوبی با حضور 20 هزار بسیجی استان از گردان های امام علی، امام حسین و بیت المقدس و بسیجیان اقشار مردم، در استادیوم ورزشی آزادی بیرجند برگزار خواهد شد که با تجمع بسیجیان و اجرای مانور شهری همراه خواهد بود.

سردار قاسمی با اشاره به اینکه این رزمایش برای اولین بار به طور کشوری و همزمان برگزار می شود ، تصریح کرد: تا کنون 66 گروه جهادی شامل 560 بسیجی برادر و 273 بسیجی خواهر در عرصه های مختلف آموزشی ،عمرانی و خدماتی به کلیه مناطق محروم استان اعزام شده اند .

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع)خراسان جنوبی گریزی نیز به برنامه های طرح اعتلای بسیج زد و اذعان داشت : با توجه به شرایط حال حاضر کشور و نفوذ دشمن در جنبه های فرهنگی و اقتصادی ملت، ماموریت بسیج بر این است تا بتواند دانش آموزان و اقشار مختلف مردم را در برابر این هجمه ها بیدار نگه دارد.

وی با تاکید بر این که 7 برنامه محوری در قالب طرح اعتلای بسیج برگزار میشود ، تصریح کرد: برگزاری طرح هایی از جمله شهید بهنام محمدی ویژه دانش آموزان و طرح امام جواد (ع)ویژه مناطق آسیب پذیر از لحاظ آسیب های اجتماعی ، میتواند در کاهش آسیب ها و اثرات تهاجمات فرهنگی و اقتصادی نقش داشته باشد.

سردار قاسمی در پایان گفت: با عنایت ویژه خداوند متعال، خراسان جنوبی یکی از استان های ایمن کشوراست و در تلاش هستیم تا با برگزاری طرح گشت های شبانه محله محور توسط بسیجیان هر محله، این امنیت را افزایش و گسترش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار