ذوالنونی: آقای روحانی کاخ آرزوهای شما با لگد ترامپ خراب شد

تهران (پانا) - عضو هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی برجام را کاخ آرزوهای رئیس جمهوری دانست که با یک لگد رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا خراب شده است.

کد مطلب: ۸۴۹۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد
ذوالنونی: آقای روحانی کاخ آرزوهای شما با لگد ترامپ خراب شد

تهران (پانا) - حجت الاسلام مجتبی ذوالنونی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بعد از اظهارات حسن روحانی، رئیس‌جمهوری کشورمان پشت تریبون رفت و با شرح ادامه ابهامات در عملکرد او اظهار کرد: «آقای رئیس‌جمهوری کارشناسان می‌گویند ظرفیت بنگاه‌های ما امروز با حدود 40 درصد خود کار می‌کند شما برای این زمینه چه کرده‌اید؟»

او ادامه داد: «آقای روحانی شما نماینده ویژه برای پاسخ به سؤالات نمایندگان معرفی کردید اما 6 سال است که رئیس دولتید اما نماینده‌ای در ستاد مبارزه با کالا و ارز ندارید.»

او افزود: «شما در دفترچه‌ای که توزیع کرده‌اید گفته‌اید که با 300 بانک دنیا ارتباط برقرار کردید شما بگویید این بانک‌ها بزرگ است یا کوچک؟ سیستم بانکداری اروپا جزیره‌ای است یا یکپارچه آقای رئیس‌جمهوری پاسخ این سؤالات را بدهید؟»

نماینده اصولگرای مردم قم در ادامه گفت: «مشکل ما این است که در مذاکرات برجام تضمین نگرفتید پس اگر 100 FATF را هم حل کنید تحریم‌ها برداشته نمی‌شود برجام مأموریتش لغو تحریم‌ها بود. که مأموریتش را انجام نداد.»

عضو هیات رئیسه نمایندگان ولایی تصریح کرد: «آقای رئیس‌جمهوری نمی‌دانم شما رئیس‌جمهوری سوئیس هستید یا ایران شما در سال سوم دولت اول خود در مراسم افطاری رهبری گفتید 2 میلیون و 500 هزار شغل ایجاد کرده‌اید سال بعد هم آقای جهانگیری گفت 700 هزار شغل ایجاد کرده‌اید این‌ها در مجموع می‌شود 3 میلیون و 200 هزار شغل ولی الآن شما می‌گویید کلاً 2 میلیون و خورده‌ای شغل ایجاد کرده‌اید این تناقض‌ها چه معنایی دارد.»

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به نوسانات اخیر ایجاد شده در بازار ارز یادآور شد: «مشکل ما سوء مدیریت و مشورت نکردن با کارشناسان است. این که قیمت ارز بالا و پایین می‌شود ، این نوسانات ایجاد می‌شود تقصیر مردم است؟»

این نماینده در خاتمه متذکر شد: «شما یک کاخ ساختید به نام کاخ آرزوها و آن را به برجام وصل کردید. که نتیجه‌اش بشود داشتن رابطه با امریکا ولی این کاخ با یک لگد ترامپ خراب شد. راه شما اشتباه بود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار