مدیر کل آموزش و پرورش کردستان : هفته دولت فرصت مغتنمی برای خدمات رسانی بیشتر و تشریح اقدامات است

سنندج(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در نشست شورای معاونین اداره کل گفت : هفته دولت فرصت مغتنمی برای خدمات رسانی بیشتر به مردم و تشریح اقدامات دستگاه است .

کد مطلب: ۸۴۸۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان : هفته دولت فرصت مغتنمی برای خدمات رسانی بیشتر و تشریح اقدامات است

رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان روز گذشته در نشست شورای معاونین اداره کل با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت ، از این هفته به عنوان فرصتی برای ارائه خدمات بیشتر و تشریح اقدامات و دستاوردهای دستگاه نام برد .

وی با اشاره به اجرای پروژه مهر و آماده سازی به موقع و مطلوب مدارس برای بازگشایی و اقدامات در دست پیگیری برای آغاز سال تحصیلی جدید ، ساماندهی نیروی انسانی و مدیریت نقل و انتقال فرهنگیان را مهم ترین فعالیت پروژه مهر عنوان و تصریح کرد: اولویت اول استان در ساماندهی نیروی انسانی دانش آموز و اختصاص معلم به کلاس درس است .

قربانی در ادامه بر تسهیل گری و رسیدگی به مسائل و مشکلات فرهنگیان به خصوص در زمینه سازماندهی و نقل و انتقال تاکید کرد .

وی هم چنین با اشاره به ضرورت تکریم مراجعین و ارائه خدمات دقیق و به موقع به ارباب رجوع در واحد های اداری و آموزشی استان اظهار داشت : در صورت عدم حضور مسئولین واحد ها به دلیل ماموریت اداری ، مرخصی و شرکت در جلسات و برنامه ها ، باید این موضوع به مراجعین اطلاع رسانی و فعالیت واحد به یکی از همکاران واگذار و از سر درگمی مراجعین جلوگیری شود .

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان هم چنین به موضوع ارزیابی عملکرد مدیران مدارس در قالب طرح تدبیر و تعالی مدیریت پرداخت و با تاکید بر ضرورت ارزیابی اقدامات و نظارت مستمر بر فعالیت مدیران در طول سال تحصیلی گفت : این نظارت باعث ایجاد تحرک ، پویایی و تلاش در مجموعه خواهد شد و در این فرآیند مسائل و مشکلات اصلاح و نقاط ضعف بر طرف و نقاط قوت تقویت می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار