استاندار کردستان: رفتار با خانوادە شهدا و ایثارگران نباید شعارگونه باشد

سنندج (پانا) - در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان کردستان با بیان اینکه ایثارگران حق بزرگی برگردن همه ما دارند گفت: شهدا و ایثارگران کسانی بودند که با همه هستی خود از کشور و انقلاب دفاع کردند و رفتار ما در مقابل آنان باید عملی و به دور از شعار باشد.

کد مطلب: ۸۴۷۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کردستان: رفتار با خانوادە شهدا و ایثارگران نباید شعارگونه باشد

بهمن مرادنیا، استاندار کردستان در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان کردستان با بیان اینکه ایثارگران حق بزرگی برگردن همه ما دارند گفت: شهدا و ایثارگران کسانی بودند که با همه هستی خود از کشور و انقلاب دفاع کردند و رفتار ما در مقابل آنان باید عملی و به دور از شعار باشد.

وی به مسئولیت مدیران در مقابل خانواده شهدا و ایثارگران نیز اشاره کرد و افزود: مشاوران امور ایثارگران در دستگاه‌های اجرایی باید از حقوق آنان دفاع کنند، چرا که ممکن است برخی از خانواده‌ها از حق و حقوق قانونی خود اطلاع نداشته باشند.

مرادنیا با بیان اینکه طبق دستورالعمل ابلاغی به دستگاه‌های اجرایی مدیران از ایثارگران مجموعه خود باید سرکشی و در رفع مشکلات آنان بکوشند ادامه داد: مشاورین امور ایثارگران برای حل مشکلات باید امورات را به جد از مدیر مربطه پیگیری و به نتیجه برسانند.

استاندار کردستان فلسفه وجودی مشاورین ایثارگران را دسته بندی مشکلات و اقدام برای حل مشکلات ذکر کرد و گفت: هر مشکلی در استان قابل حل باشد آن را مرتفع و‌ در غیر اینصورت از تهران آنرا دنبال خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار