افتخارآفرینی دانش آموزان دبیرستانهای دوره اول استعدادهای درخشان یزد در چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی

یزد (پانا) - دو تیم ۲ نفره دانش آموزان دبیرستانهای دخترانه و پسرانه دوره اول استعدادهای درخشان یزد در مسابقات چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی در رشته های تحقیق و پژوهش و علوم آزمایشگاهی که در مشهد برگزار گردید حائز رتبه برتر کشوری شدند.

کد مطلب: ۸۴۶۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
افتخارآفرینی دانش آموزان دبیرستانهای  دوره اول استعدادهای درخشان یزد در چهارمین جشنواره  نوجوان خوارزمی

۲ تیم ۲ نفره دانش آموزی دبیرستان های دخترانه و پسرانه دوره اول استعدادهای درخشان فرزانگان یزد در چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی که از ۲۴ تا ۲۷ مرداد در مشهد برگزار گردید در رشته های تحقیق و پژوهش و علوم آزمایشگاهی به ترتیب رتبه های دوم و سوم کشوری را کسب کردند.

دانش آموزان راحله پارسایی و فاطمه زارع از دبیرستان دخترانه دوره اول استعدادهای درخشان فرزانگان موفق به کسب رتبه دوم کشوری در رشته تحقیق و پژوهش و دانش آموزان محسن رفیع زاده تفتی و محمد متین میرجلیلی از دبیرستان پسرانه دوره اول استعدادهای درخشان شهید صدوقی موفق به کسب رتبه سوم کشوری در رشته علوم آزمابشگاهی شدند.

شهناز هاتفی، رئیس اداره استعدادهای درخشان استان یزد، در گفتگو با خبرنگار پانا؛ این افتخار مهم را که مرهون زحمات بی شائبه کلیه اعضای کادر اجرایی، اداری و آموزشی دبیرستانهای استعداد درخشان فرزانگان و شهید صدوقی می باشد را به این دانش آموزان عزیز، خانواده های گرانقدرشان، و همچنین به خانواده بزرگ سمپاد از جمله مدیر، معاونین، عوامل اجرایی و دبیران فرهیخته این دو آموزشگاه تبریک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار