استاندار آذربایجان شرقی:

بهره وری، تنها راهکار برون رفت از مشکل کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش

تبریز(پانا)- استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به کمبود جدی نیروی انسانی در آموزش و پرورش ،بهره وری نیروی انسانی را تنها راهکار برون رفت از این مشکل عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۴۵۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
بهره وری، تنها راهکار برون رفت  از مشکل کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش

مجید خدابخش ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه نظام آموزشی کشور نیازمند بازنگری است، اظهار کرد: قطعا با بهره گیری از تجارب آموزشی کشورهای توسعه یافته، بخش اعظمی از مشکلات آموزش و پرورش کشور برطرف خواهد شد .

وی ادامه داد: چند سالی است که نظام آموزشی در کشورهای توسعه یافته دنیا تغییر کرده و برخی از رشته های تحصیلی با هم ادغام شده اند که به این شیوه آموزشی موج سوم اطلاق می شود .

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم همسویی با تحولات آموزشی دنیا افزود: اگر چنین نشود، قطعا در بلندمدت دچار مشکل خواهیم شد لذا باید با برنامه ریزی صحیح در این جهت حرکت کنیم .

وی در ادامه به کمبود جدی نیروی انسانی در آموزش و پرورش اشاره و بهره وری نیروی انسانی را تنها راهکار برون رفت از این مشکل عنوان کرد .

خدابخش در این راستا پیشنهاد کرد، کارمندان فرهنگی که موعد بازنشستگی آنها پیش از آغاز سال 98 می باشد، بازنشستگی خود را به پایان سال تحصیلی 97-98 موکول نمایند .

وی خاطر نشان کرد: این موضوع هیچ تاثیری در میزان پاداش پایان خدمت آنها نخواهد داشت .

گفتنی است در این جلسه از نفرات برتر کنکور 97 و مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز و مدل آور المپیاد جهانی شیمی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار