فرماندار کردکوی

مناطق گردشگری کردکوی جاده و برق ندارند

گرگان (پانا) - فرماندار کردکوی با بیان اینکه متاسفانه در حوزه گردشگری این شهرستان اقدام لازم انجام نشده، گفت: برخی مناطق گردشگری کردکوی جاده و برق ندارند.

کد مطلب: ۸۴۳۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مناطق گردشگری کردکوی جاده و برق ندارند

ابراهیم قدمنان در سومین نمایشگاه مطبوعات استان گلستان در گرگان اظهار کرد: ظرفیت زیادی برای توسعه در شهرستان کردکوی وجود دارد ولی در حال حاضر زیرساخت‌های ما کم است.

وی تصریح کرد: در بحث گردشگری ظرفیت منحصر به فردی نسبت به شهرستان‌های استان گلستان در کردکوی داریم، فاصله کم این شهرستان با دریا و جنگل، وجود درازنو و کوهپایه‌ها با تنوع آب و هوایی و اختلاف دمای زیاد تنها با نیم ساعت اختلاف مسافت، به توسعه گردشگری این شهرستان می‌تواند کمک کند.

فرماندار کردکوی تاکید کرد: هرچه از ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان استفاده کنیم جا دارد ولی مشکلات ما زیر ساخت‌ها است و کارهای خوبی انجام شده ولی زیرساخت ها در منطقه کردکوی نیاز به تقویت دارد.

قدمنان یادآور شد: هیچ روستایی وجود ندارد که در شهرستان کردکوی زیرساختی نداشته باشد و ظرفیت گردشگری جهان‌نما کردکوی از ظرفیت منطقه گلوگاه و هزارجریب بیشتر است.

وی گفت: متاسفانه در این حوزه گردشگری کار نشده و در منطقه گردشگری جاده و برق نداریم که تلاش‌های زیادی در این زمینه انجام شده است.

فرماندار کردکوی افزود: اگر در بحث گردشگری یک سرمایه گذاری اتفاق بیفتد بیکار در کردکوی نخواهیم داشت، چهار روستای بدون بیکار از سوی استانداری برای کردکوی در نظر گرفته شده و اگر سرمایه‌گذاری شود در شهرستان کردکوی بیکار نخواهیم داشت.

قدمنان افزود: باید از ظرفیت وزاتخانه‌ها برای شهرستان کردکوی استفاده کنیم تا شهرستان بدون بیکار داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به شهرستان کردکوی از کارگروه رونق تولید استان اختصاص یافته است، گفت: از این نظر در بین شهرستان‌های استان کردکوی رتبه سوم را داریم و باید این مهم هم در نظر داشت که جمعیت این شهرستان ۷۰ هزار نفر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار