معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش خراسان رضوی :

اولین تحفه مدیریت، شرح صدر است

مشهد (پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل به نمایندگی از مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از زحمات ارزنده مدیر سابق اداره آموزش و پرورش ناحیه سه سپاسگزاری کرد و برای مدیر جدیداین اداره آرزوی بهروزی و موفقیت نمود.

کد مطلب: ۸۴۳۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
اولین تحفه مدیریت، شرح صدر است

چهاردهمین روز از مرداد ماه مراسم تکریم و معارفه مدیران آموزش و پرورش ناحیه سه با حضور مهمانان استانی و منطقه ای در محل پژوهشسرای فرهنگ،هنر و ادب پارسی برگزارشد.

مالک اشرفی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، در رابطه با ویژگی های مدیریتی باب سخن گشود و در ادامه آموزش و پرورش ناحیه سه را ناحیه ای متفاوت عنوان کرد.

وی افزود:کار در آموزش و پرورش ناحیه سه ظرافت های خاص خود را دارد.

رزا درسنی، مدیر جدید آموزش و پرورش ناحیه سه از زحمات ارزشمند منصوره شریف الحسینی در دوران مدیریت ایشان در این ناحیه تقدیر و تشکر کرد.

درسنی اجرای متوازن سند تحول بنیادین را راهبرد اصلی در آموزش و پرورش دانست و بر دو مقوله کیفیت و عدالت تاکید کرد.

وی افزود: مدیران و معاونین مدارس به عنوان موثرترین حلقه نیروی انسانی به شمار می روند و عهده دار فرایند تربیت هستند.

در ادامه درسنی، به تبیین سیاست های مدیریتی خود پرداخت.

منصوره شریف الحسینی، مدیر سابق آموزش و پرورش ناحیه سه ضمن سپاسگزاری از مراسم باشکوه ،14مردادماه روز حقوق بشر اسلامی و تکریم انسانی را تبریک گفت و افزود: ایرانیان با فرهنگ بسیار ارزشمند خود این روز را در تقویم رقم زدند تا اعلام کنند اهل رعایت حقوق بشر و کرامت های انسانی هستند.

شریف الحسینی: بزرگترین ارزش و سرمایه برای ایرانیان را سرمایه انسانی عنوان کرد و در ادامه گزارشی از عملکردو سیاست های حوزه کاری خود ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار