معاون قضایی رئیس کل دادگستری فارس: با عاملان برهم زدن نظم و امنیت اجتماعی برخورد می‌شود

لامرد (پانا) - معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان فارس مردم را هدف اصلی دشمن در جنگ اقتصادی و روانی دانست.

کد مطلب: ۸۴۲۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون قضایی رئیس کل دادگستری فارس:  با عاملان برهم زدن نظم و امنیت اجتماعی برخورد می‌شود

حجت‌الاسلام سید عبدالمهدی موسوی در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لامرد که با حضور جمعی از مسئولان قضایی استان فارس، امام جمعه شهر لامرد، مدیران اجرایی و فرماندهان انتظامی و نظامی این شهر برگزار شد، با بیان اینکه امروزه دشمن سه رکن اصلی اسلام ، نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم را هدف افکار پلید خود قرار داده است اظهار داشت: مردم مهم ترین مولفه امنیت ملی هستند چرا که مردم هدف اصلی دشمن در جنگ اقتصادی و روانی هستند.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه دادستان ، مدعی العموم و ناظر بر حقوق عمومی جامعه است تصریح کرد: اقتدار دادستان ها باید در قلم آنان باشد و برای چاره اندیشی بهتر گره ها و مشکلات قضایی در میان اجتماع حضور پیدا کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع جرم و کاهش ورودی پرونده‌ها به محاکم از وظایف مهم دادستان است، تصریح کرد: دادستان باید کارگروه‌های کارشناسی برای کاهش جرم و ورودی پرونده‌ها تشکیل دهد و مسئولان اجرایی، فرهنگی، مشاوره‌ای و خدماتی در این زمینه مشارکت و همکاری کنند.

موسوی رصد فضای مجازی و شناسایی عاملان برهم زدن نظم و امنیت اجتماعی را از وظایف مسئولان قضایی و دادستان برشمرد و خاطرنشان کرد: دادستان باید با قوت، قاطعیت و سرعت جرائمی که مخل نظم و امنیت عمومی است را پیگیری و رصد کرده تا به مرحله کیفرخواست برسد.

وی با بیان اینکه مسئولان باید مطالبه گری های مردم را با شفافیت تمام پاسخگو باشند افزود: افرادی که در فضای مجازی به دنبال تخریب افکار عمومی و فضای مثبت جامعه هستند باید شناسایی شوند تا مردم به حق مطالبه های خود را به گوش مسئولان برسانند.

خبرنگار/سیدمحمدحقایقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار