مشارکت 300 جوان و نوجوان در اجرای برنامه‌های فرهنگی تایباد

تایباد (پانا) - رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد از همکاری و حضور 300 نفر از نوجوانان و جوانان در برنامه‌های اوقات فراغت و فرهنگی در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۴۱۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت 300 جوان و نوجوان در اجرای برنامه‌های فرهنگی  تایباد

حجت‌الاسلام علی اصغر علی پور با اعلام این خبر گفت: با همکاری روحانیون مستقر و هجرت و در راستای ایجاد انگیزه مؤثر در جوانان برای رفع آسیب‌های اجتماعی و ارتقاء توانمندی ‌های منطقه و نیز بهره‌گیری جوانان از ظرفیت‌ها و امکانات دستگاه‌های دولتی و نهادها ، افراد سرشناس و معتمد روستا و منطقه و با شرکت بیش از 300 جوان و نوجوان، برنامه های اوقات فراغت و هسته های فرهنگی در سطح شهر و روستاهای تایباد مشغول به فعالیت فرهنگی و تبلیغی می باشند.

وی گفت: این برنامه ها با همکاری مربیان و رابطین با موضوعات فرهنگی، دینی و اجتماعی در سطح روستاهای شهرستان و با حضور و مشارکت گیری از مشاورین خانواده و انتظامی و اجتماعی در حال برگزاری است.

وی همچنین برگزاری جلسات گفتمان‌های دینی، پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی و نیز بحث و بررسی موضوع آسیب‌های اجتماعی و مسائل فرهنگی، برگزاری کلاس‌های معارف اسلامی، فرهنگی و قرآنی و نیز فعالیت مستمر هسته های فرهنگی جوان بستر مناسبی جهت حضور نوجوانان و جوانان را فراهم کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار