نتایج آزمون ورودی پایه دهم استعدادهای درخشان و نمونه دولتی اعلام شد

تهران (پانا) - نتایج آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان‌های استعدادهای درخشان و نمونه دولتی اعلام شد و داوطلبان می‌توانند با درج کد ملّی و رمز ورود به پنل شخصی خود در پورتال همگام به نشانی azmoon.medu.ir وارد سامانه شده و از نتایج خود مطّلع شوند.

کد مطلب: ۸۴۱۳۱۴
لینک کوتاه کپی شد
نتایج آزمون ورودی پایه دهم استعدادهای درخشان و نمونه دولتی اعلام شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، زمان دریافت درخواست‌های تجدیدنظر برای پذیرفته‌نشدگان این آزمون متعاقباً از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد شد. به جز فهرست اصلی قبول‌شدگان، فهرست ذخیره‌ای‌ برای دبیرستان‌های دورۀ دوم استعدادهای درخشان اعلام نخواهد شد.

در صورت نداشتن رمز همگام باید به مدیر مدرسه یا کارشناس فناوری اداره آموزش و پرورش محل تحصیل خود مراجعه کرد.

کارنامه فقط برای داوطلبانی صادر می‌شود که در هیچ یک از اولویت‌های انتخابی خود در هر سه نوع مدرسه (مدارس استعدادهای درخشان، دبیرستان و هنرستان نمونه دولتی) پذیرفته نشده باشند، زمان مشاهده و دریافت کارنامه برای این دسته از داوطلبان نیز اعلام خواهد شد .

قابل توجه پذیرفته‌شدگان در آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان:

برای پذیرفته‌شدگان مطابق دستورالعمل کارنامه صادر نخواهد شد .

برای ثبت‌نام، لازم است حدّاکثر تا پایان مرداد، با همراه داشتن مدارک (شناسنامه، کارنامۀ قبولی پایۀ هشتم و نهم و دیگر مدارک مورد نیاز) به مدرسۀ محلّ پذیرش خود مراجعه کنید. نشانی مدرسه محل پذیرش خود را می‌توانید از ادارۀ آموزش و پرورش شهرستان یا ناحیۀ محلّ تحصیل خود و یا از ادارۀ استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان استان خود دریافت کنید. عدم مراجعه به مدرسۀ محلّ پذیرش در مهلت تعیین‌شده، به معنی انصراف شما از تحصیل در آن مدرسه خواهد بود.

انتقال بین مدارس استعدادهای درخشان در داخل یک شهرستان، حتّی در صورت دارا بودن نمرۀ کف قبولی مدرسۀ مقصد، در سال اوّل پذیرش اکیداً ممنوع است. انتقال در سنوات و پایه‌های بالاتر نیز، تنها در صورت دارا بودن نمرۀ کف قبولی مدرسۀ مقصد و سایر شرایط مورد نیاز امکان‌پذیر خواهد بود؛ امّا متقاضیان انتقال به شهرستان یا استان دیگر، باید پس از ثبت نام اوّلیّه در مدرسۀ محلّ پذیرش فعلی، مطابق ضوابط انتقال نسبت به ارائۀ درخواست اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار