معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان:

شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم مدارس نمونه دولتی و شبانه روزی اعلام شد

سنندج(پانا)-معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت:، شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم مدارس نمونه دولتی و شبانه روزی در سال تحصیلی 97-98 را اعلام شد.

کد مطلب: ۸۳۴۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم مدارس نمونه دولتی و شبانه روزی اعلام شد

مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کردستان با اعلام این خبر گفت: ثبت نام و پذیرش دانش آموزان پایه هفتم مدارس نمونه دولتی در استان کردستان بر اساس شیوه نامه ثبت نام مناطق کمتر برخوردار انجام می شود .

معاون آموزش متوسطه استان ادامه داد: شهرستان قروه و نواحی یک و دو سنندج جزو نواحی و مناطق برخوردار و مناطق کلاترزان، سریش آباد و موچش نیز تحت پوشش مدارس این مناطق قرار می گیرند و مابقی شهرستان ها و مناطق نیز جزو کمتر برخوردار استان می باشند.

نامدار افزود: ثبت نام دانش آموزان شهرستان های بانه، بیجار، دیواندره، دهگلان، کامیاران، سقز، سروآباد، مریوان و مناطق زیویه و کرانی از تاریخ 11/4/97 تا تاریخ 1/5/97 در مدارس مورد نظر انجام می شود و پس از امتیاز بندی توسط کمیته مدرسه و تایید امتیازات توسط کمیته شهرستان از تاریخ 9/5/97 نسبت به پذیرش دانش آموزان واجد شرایط در این مدارس اقدام می شود.

به گفته نامدار اولیای دانش آموزان می توانند از تاریخ16/4/97 با مراجعه به سامانه الکترونیکی به نشانی 10.249.7.199:8080 نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان خاطر نشان کرد: پذیرش و ثبت نام دانش آموزان پایه هفتم مدارس نمونه دولتی شهرستان های سنندج و قروه به صورت شبانه روزی عادی تابع دستورالعمل شماره 5800/29461/4010 می باشد.

وی با بیان اینکه 25 درصد از سهمیه مدارس نمونه دولتی شهرستان های مورد نظر به دانش آموزان روستایی اختصاص یافته است؛ گفت: پذیرش و ثبت نام پایه هفتم مدارس شبانه روزی سایر شهرستان ها نیز تابع شیوه نامه ثبت نام مدارس شبانه روزی است.

نامدار به شرایط ثبت نام و پذیرش در این مدارس نیز اشاره کرد و کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی و در صورت تکمیل نشدن ظرفیت، کسب مقیاس خوب در یک درس و مقیاس خیلی خوب در سایر دروس یکی از پایه های پنجم یا ششم ابتدایی را از شرایط عمومی برای پذیرش دانش آموز عنوان کرد.

گفتنی است پایه های هشتم و نهم دبیرستان های نمونه دولتی متوسطه اول که بر اساس آزمون پذیرش شده اند؛ همچنان نمونه دولتی بوده و شرایط ادامه فعالیت آنان تابع اساس نامه و دستورالعمل اجرایی مدارس نمونه دولتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار