مدیر آموزش و پرورش زاوه در جلسه هم اندیشی شورای بسیج فرهنگیان

بسیج یک نیروی کارآمد برای تمامی عرصه ها و میدانهاست

زاوه(پانا)- جلسه هم اندیشی بسیج فرهنگیان شهرستان زاوه با حضور مدیر آموزش و پرورش ، معاونین و اعضای ÷ شورای بسیج فرهنگیان در سالن کنفرانس برگزار شد .

کد مطلب: ۸۴۰۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بسیج یک نیروی کارآمد برای تمامی عرصه ها و میدانهاست

عابدی مدیر آموزش و پرورش ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سر سعادت امام رئوف ،حضرت علی بن موسی الرضا (ع) عنوان کرد :» بسیج یک تفکر است ؛آن هم تفکری کار آمد که باید در همه ارکان این کشور و انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی رواج پیدا کند تا بتوانیم از تنگنا ها و چالشها، سربلند و پیروز عبور کنیم و این را نیز در عمل به عرصه نمایش گذاشته است .

عابدی با تاکید بر بسط و گسترش تفکر و منش بسیجی در جامعه کنونی گقت : هویت بسیج ، دفاع از ارزشهای انقلاب ، نظام و رهبری است هر کس در این راستا قدم بردارد بسیجی است .وی با اشاره به حدیث اندیشیدن به نیکی انسان را به نیکی وا می دارد افزود :بسیج فرهنگیان نیازمند هم اندیشی در زمینه های مختلف است

مدیر آموزش و پرورش در پایان به زیباترین تعریف و تفکر بسیجی از نگاه رهبر معظم انقلاب " مدظله العالی "بسنده کرد که می فرمایند : هر کس که در دل برای سرنوشت این ملت و آینده ایران اسلامی ارزش قائل است بسیجیست.

مسئول بسیج فرهنگیان در ابتدا با تبریک ایام دهه کرامت و و لادت امام رضا (ع) به ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده پرداخت و از همراهی و همکاری اعضای شورای کانون در اجرای هر چه بهتر و باشکوه تر برنامه های کانون در طی یک سال گذشته تقدیر و تشکر نمود .

جواد محمد زاده در ادامه به تبین و تشریح برنامه های ابلاغ شده سال پرداخت و بر برگزاری نشست های سیاسی ، بصیرتی و همچنین جذب حداکثری همکاران در این حوزه تاکید نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار