رئیس فناوری و اطلاعات آی‌تی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گرگان:

کارآموز گلستانی به اردوی جهانی راه یافت

گرگان (پانا) - سال گذشته یکی از کارآموزان گلستانی در رشته گرافیک توانست رتبه اول کشوری را کسب کند و به مرحله اردوی جهانی راه یابد.

کد مطلب: ۸۴۰۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
کارآموز گلستانی به اردوی جهانی راه یافت

رحمت‌الله کیانی، اظهار کرد: توانمند کردن دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی یکی از اهداف بزرگ سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است که در همین راستا اقدامات زیادی انجام شده است.

وی افزود: سازمان آموزش فنی حرفه‌ای نسبت به هر رشته ای که نیاز به ایجاد کارگاه داشته باشد آن دوره را برای کارآموزان برگزار خواهد کرد.

رئیس فناوری و اطلاعات آی‌تی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گرگان با اشاره به رشته های حوزه فناوری اطلاعات تصریح کرد: رشته های سخت افزار، برنامه نویسی و نرم افزارهای عمران،معماری و گرافیک ازجمله رشته کارکارگاه های برگزار شده در گرگان است .

کیانی بیان کرد: با برنامه ریزی‌های که صورت گرفت سال گذشته توانستیم برای 382 نفر معادل 68 هزار و 600 نفر ساعت دوره آموزشی در 25 دوره برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها در چهار کارگاه، گرافیک، عمران، برنامه نویسی و شبکه سخت افزار برگزار شد.

کیانی با بیان اینکه همه ساله کارآموزان ما به مرحله کشوری المپیادهای مهارتی راه پیدا می کنند، ابراز کرد: سال گذشته یکی از کارآموزان گلستانی در رشته گرافیک توانست رتبه اول کشوری را کسب کند و به مرحله اردوی جهانی راه یابد.

رئیس فناوری و اطلاعات آی‌تی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گرگان گفت: امسال هشت نفر از کارآموزان گلستانی به المپیاد کشوری راه یافتند که سه نفر آنان حائز رتبه شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار