سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک کرج : هدف از اجرای "پروژه مهر" خلق مدرسه‌ای شاداب و بانشاط در آغاز سال تحصیلی است

کرج (پانا) - سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک کرج گفت: هدف اصلی پروژه مهر خلق مدرسه‌ای شاداب و مهری بانشاط و ماندگار برای دانش‌آموزان در آغاز سال تحصیلی است .

کد مطلب: ۸۳۹۸۰۸
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک کرج : هدف از اجرای "پروژه مهر" خلق مدرسه‌ای شاداب و بانشاط در آغاز سال تحصیلی است

بهنام میرزایی اظهار کرد: هدف اصلی پروژه مهر خلق مدرسه ای شاداب و مهری بانشاط و ماندگار برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی است.

وی افزود: مهمترین پروژه ملی در آغاز سال تحصیلی پروژه مهر است.

میرزایی در ادامه گفت: پروژه مهر نماد برنامه ریزی، سازماندهی، هماهنگی راهبردی و ارزشیابی در راستای حداکثر کارایی و اثربخشی است. از این جهت نظارت با رویکرد مثبت انسانی، اسلامی، اصلاحی مهمترین رویکرد پروژه مهر در آموزش و پرورش ناحیه یک کرج را به شمار می آورد.

سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک کرج اضافه کرد: روز اول مهر یک روز ملی است و متعلق به همه مردم ایران است و تعامل و مشارکت برون سازمانی مطمئنآ آن را غنی تر و سازنده تر می کندو مانیز با تمام توان به پربار برگزارشدن این آیین کمک خواهیم کرد.

بهنام میرزایی ادامه داد: برگزاری دو جلسه تخصصی مدیران دوره ابتدایی و متوسطه و بیان فعالیتها و اقدامات در راستای پروژه مهر مدارس برگزاری سه جلسه ستاد پروژه مهر در ناحیه ، بازدید از دبیرستانهای عفت، شهید آشتیانی و شهید صیاد شیرازی در راستای کاهش مشکلات استقرار در پایه دوازدهم و رفع موانع ثبت نام دانش آموزان در ناحیه از اهم اقدامات در راستای پروژه مهر ناحیه می باشد.

وی در خاتمه بیان کرد: به منظور فراهم کردن زمینه های مناسب و تمهیدات لازم جهت یازگشایی هرچه باشکوه تر مدارس ناحیه باید باهمدلی و هم زبانی مسئولان آموزش و پرورش با سایر مردم و دستگاه های اجرایی وارد عمل شویم تا پروژه مهر به خوبی در این ناحیه اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار