سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی مطرح کرد:

حضور کاروان در سازمان دانش آموزی، روحیه بخش کارکنان است

بیرجند (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: حضور پرچم امام رضا (ع) در سازمان دانش آموزی می تواند به نوعی برای کارکنان این مجموعه که رسالت بالایی را بر دوش دارند، روحیه ایجاد کند تا بیش از پیش کار خود را پی بگیرند.

کد مطلب: ۸۳۹۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور کاروان در سازمان دانش آموزی، روحیه بخش کارکنان است

علی اصغر موسوی کیا سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در دیدار کاروان خدام رضوی با خبرنگاران پانا گفت: خدا را شاکریم که توانسته ایم در آموزش و پرورش خراسان جنوبی ، درکنار آموزش رسمی ، مباحث پرورشی را نیز ییگیری کنیم و از این راه دانش آموزان را با سیره نظری و عملی رضوی آشنا کنیم.

موسوی کیا ادامه داد:حضور پرچم امام رضا (ع) در سازمان دانش آموزی می تواند به نوعی برای کارکنان این مجموعه که رسالت بالایی را بر دوش دارند، روحیه ایجاد کند تا بیش از پیش کار خود را پی بگیرند.

سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی در پایان گفت: وصف زبانی نمیتواند توانایی این را داشته باشد که فضای معنوی ایجاد شده توسط پرچم امام رضا (ع) را وصف کند و تنها باید از دل و جان این کار را انجام داد.

محمد رضا با اطمینان رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی نیز ضمن تشکر از مجموعه کاروان خدام رضوی که در استان حضور پیدا کرند ، گفت: خبرگزاری پانا در مدت حضور این کاروان در استان، 2 خبرنگار را با زیرسایه خورشید همراه کرد تا نسبت به پوشش خبری برنامه ها اقدام کنند.

دراین جلسه مدال افتخار حضرت رضا(ع) به سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، رئیس سازمان دانش آموزی و مسئول خبرگزاری پانا استان اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار