مدیرکل فناوری و ارتباطات استان البرز: کرج نماد کثرت اقوام است

کرج (پانا) - مدیرکل فناوری و ارتباطات استان البرز گفت: اقوام مختلف کشور با وحدت خاصی در استان البرز برای تحقق اهداف خود اقدام می کنند و این مهم بر لزوم حمایت مسئولان از این اقوام تاکید دارد.

کد مطلب: ۸۳۸۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل فناوری و ارتباطات استان البرز: کرج نماد کثرت اقوام است

غلامرضا حمیدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه لباس اقوام و حمایت از پوشاک داخلی، با بیان برپایی این نمایشگاه اقدامی ارزنده در زمینه تحقق شعار سال انجام داده‌است، اظهار کرد: اینکه اقدام مختلف در این نمایشگاه تولیدات خود را به نمایش می گذارند دیدنی و جذاب است و همین طور موجب می شود آگاهی شهروندان نسبت به اقوام مختلف افزایش یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه اقوام مختلف در این نمایشگاه تولیدات خود را به نمایش می گذارند، تصریح کرد: استان البرز تمام اقوام مختلف کشور را در خود جای داده است و این به نوعی کثرت اقوام را نشان می دهد. می توانیم از پتانسیل های مختلف این اقوام در راستای تولید و اشتغال استفاده کنیم.

به گفته وی اقوام مختلف کشور با وحدت خاصی در استان البرز برای تحقق اهداف خود اقدام می کنند و این مهم بر لزوم حمایت مسئولان از این اقوام تاکید دارد.

مدیرکل آی سی تی استان البرز با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه های اقوام با سختی های بسیاری همراه است، خاطرنشان کرد: شناساندن تولیدات ایرانی به مردم نیازمند اطلاع رسانی بیشتری است و آی سی تی استان در این خصوص آمادگی همکاری دارد.

وی با بیان اینکه کسب و کار های اینترنتی و واقعیت های استارت آپی در بازار از رونق بیشتری برخوردار هستند، تاکید کرد: در این رابطه باید زمینه های توسعه را فراهم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار