برگزاری همایش عفاف و حجاب در شهریار

شهریار (پانا) - همرمان با هفته حجاب و عفاف، همایش عفاف و حجاب به پیشنهاد بسیج جامعه پزشکی در شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۸۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش عفاف و حجاب در شهریار

همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت روز دختر و همچنین آغاز دهه کرامت، همایش عفاف و حجاب با حضور حجت الاسلام ولمسلمین موسی سالمی امام جمعه شهرستان شهریار، آقایی رئیس بسیج قشر جامعه پزشکی، به همراه ناصح دبیر بسیج قشر جامعه پزشکی و جمعی از مسئولان مربوطه در شبکه بهداشت و درمان شهریار برگزار شد.


حجت الاسلام والمسلمین سالمی در این جلسه با اشاره به لزوم رعایت حجاب و عفاف اظهار داشت: متاسفانه در جامعه امروز جهان، این وهم به وجود آمده است که بی حجابی و بی عفافی است که احترام و حرمت می آورد.


وی تاکید کرد: اما در دین اسلام و سیره ائمه اطهار (ع) به خوبی این موضوع روشن است که هرچه جوامع و افراد به سمت عفت و حیا و حفظ حرمت خود حرکت کنند احترام متقابل بیشتری دریافت کرده و هرچند اندک در ظاهر از امکانات و اطرافیان دور بمانند ولو نتیجه بهتری می بینند و این را به عینه تاریخ ثابت کرده است.
امام جمعه شهریار ضمن قدردانی از میزبانی شبکه بهداشت و درمان شهریار و همچنین فراهم کردن چنین شرایطی توسط بسیج جامعه پزشکی شهریار خاطرنشان کرد: امید است بتوان از اینگونه جلسات بیشتر برگزار شود تا مفید خیر واقع شده و اثرات ارزشمندی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار