برگزاری همایش عفاف و حجاب در منطقه پیربکران

پیربکران/اصفهان (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش بیان کرد: انتخاب میلاد حضرت معصومه(س) به عنوان روز دختر همانند انتخاب روز میلاد حضرت فاطمه(س) به عنوان روز زن و مادر بیانگر آن است که زنان و دختران جامعه ایران می توانند این دو بانوی بزرگ را اسوه و الگوی خود انتخاب کنند.

کد مطلب: ۸۳۷۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش عفاف و حجاب در منطقه پیربکران

به منظور بزرگداشت هفته عفاف وحجاب و میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) همایش عفاف و حجاب با حضور حجت الاسلام صغیرا با موضوع عفاف وحجاب در سالن اجتماعات معلم برگزار شد.

در آغاز جلسه رئیس اداره ضمن تبریک به مناسبت خجسته میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر گفت: انتخاب میلاد حضرت معصومه(س) به عنوان روز دختر همانند انتخاب روز میلاد حضرت فاطمه(س) به عنوان روز زن و مادر می باشد و این بیانگر آن است که زنان و دختران جامعه ایران می توانند این دو بانوی بزرگ را اسوه و الگوی خود انتخاب کنند.

وی در ادامه در بیان اهمیت منزلت دختر به دوران اول اسلام اشاره کرد و گفت: خداوند وعده تولد دختر را به عنوان بهترین هدیه به پیامبر خود داد و چنان شد که حضرت فاطمه(س) سرور زنان عالم نامیده شد.

وی در پایان گفت: دختران ایران زمین اگر آنگونه که شایسته است فاطمه(س) را بشناسند، با الگوبرداری از این بانوی ارجمند می توانند مسیر صحیح زندگی خود را انتخاب کنند.

در ادامه حجت الاسلام صغیرا در صحبت های خود به بیان اهمیت عفاف و حجاب از نظر اسلام و روان شناسی پرداخت.

گفتنی است در این مراسم مدیران مدارس و دانش آموزان عضو تشکلهای دانش آموزی مدرسه اعم از شورا، بسیج و سازمان دانش آموزی حضور داشتند و از دانش آموزان دختر دارای رتبه استانی در مسابقات فرهنگی هنری و قرآن و معارف تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار