برگزاری همایش عفاف و حجاب در پیربکران

حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی درباره ارزش انسان و حجاب و عفاف برای دانش آموزان صحبت کرد.

کد مطلب: ۶۴۱۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد

يا أَيُّهَا النَّبِيُّ قُلْ لِأَزْواجِکَ وَ بَناتِکَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنينَ يُدْنينَ عَلَيْهِنَّ مِنْ جَلاَبِيبِهِنَّ ذلِکَ أَدْني‏ أَنْ يُعْرَفْنَ فَلا يُؤْذَيْنَ وَ کانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحيماً

ای پیامبر ، به همسران و دخترانت و زن های مؤمنان بگو روسری ها و چادرهای خود را بر خویش بیفکنند ( که گردن و سینه و بازوان و ساق ها پوشیده شود ) این ( کار ) نزدیکتر است به آنکه ( به حجاب و عفت ) شناخته شوند تا مورد تعرض و آزار ( فاجران ) قرار نگیرند و خداوند همواره آمرزنده و مهربان است.

به گزارش خبرنگار پانا از پیربکران ، در همایش عفاف و حجاب آموزش و پرورش پیربکران که در هفته عفاف و حجاب برگزار شد اعضای شورای دانش آموزی مدارس دخترانه دوره متوسطه اول و دوم شرکت داشتند. ، حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی سخنران جلسه بود که درباره ارزش ها برای افراد حاضر در جلسه صحبت کرد. وی درباره این موضوع گفت: چیزی که دارای ارزش باشد حتماً قوانین خاص و مربوط به خود را دارد. موجود انسان هم چون اشرف مخلوقات است قوانین خاص خود را دارد و حجاب یکی از قوانین مطرح درباره انسان و بخصوص بانوان است. حجت الاسلام و المسلمین عبدالهی با ارائه پاور پوینت و با اشاره به آیات قرآن بحث درباره ارزش و حجاب برای دانش آموزان توضیح داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار